tobn Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 hva faen dommer??? Cruz snubler, ikke vår skyld at han er dum. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 dra til helvete. 3 tap på rad med tilsammen 8 poeng. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 dra til helvete. 3 tap på rad med tilsammen 8 poeng. Møter Vikings neste gang da... Ser du på dette som en åpen kamp eller en dere bør vinne? For meg er dette en av de få åpne kampene til Vikings i år. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Noen som har noen tips angåane kampene til helgen? Spiller madden NFL superstars på facebook vett! må prøve 13/13 kamper nå i helgen! hadde 14/16 nå som var! tror jeg må starte å bette litt på oddsen altså! kunne ha blitt ett par kroner av 14 rette! Endret 4. oktober 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen som har noen tips angåane kampene til helgen? Spiller madden NFL superstars på facebook vett! må prøve 13/13 kamper nå i helgen! hadde 14/16 nå som var! tror jeg må starte å bette litt på oddsen altså! kunne ha blitt ett par kroner av 14 rette! 13 av 16 her.. Bruer ikke å spørre om dette, men jeg spiller også Madden NFL Superstars. Legg meg til på Facebook da vel? (Martin Flikkeshaug) Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) tapte jo 14 på vikings, tenkte at de skulle da klare chiefs! men burde aldri ha gitt 14! og at bills tapte!! 2 kamper som burde ha gått inn! og gikk jo dritt dårlig på 5x5 fantasy og! bare 74 poeng! Endret 4. oktober 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Har Randy Moss lagt opp? Spiller vel ikke for noen for tiden. Står også "former wide reciever" på wiki. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Japp, han la opp i august en gang. Før sesongen startet. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Såpass ja. Undrer meg over måten han avsluttet karrieren sin på. Kommer til Minnesota for å avslutte karrieren der han startet, så spiller han noen få kamper og bestemmer seg for å dra. Drar til Titans og legger opp. Skulle likt å sett han i Vikings i år. Kunne trengt en "god" reciever. Er jo kun Percy Harvin og Visanthe Shiancoe som holder mål. Michael Jenkins har vært nokså god i år også. Kan bli gull værdt utover! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Moss mistet helt bakkekontakten i fjor. Fotballkarrieren var ferdig, og jeg tviler han kunne hjulpet Vikings så veldig mye i år uansett. Men Moss er forever in my heart. Fantastisk receiver som har gitt New England mye. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Who is better than Tony Romo? http://www.nfl.com/news/story/09000d5d822db2d5/article/who-is-better-than-romo-many-but-we-narrow-it-to-six?module=HP11_content_stream Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 "4. Donovan McNabb Put McNabb in the right situation and he could have really led this team to ... hahahahaha. Ah, just kidding. Man, I could not even make it through one sentence without breaking up laughing. Alright, let's move on to the real No. 4." hahahahaha :!: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Vi nærmer oss bye-ukene, og det betyr færre kamper hver uke. Her er mine predictions for denne uken: Titans @ Steelers Chiefs @ Colts Bengals @ Jaguars Raiders @ Texans Seahwaks @ Giants Cardinals @ Vikings Saints @ Panthers Eagles @ Bills Buccaneers @ 49ers Jets @ Patriots Chargers @ Broncos Packers @ Falcons Bears @ Lions - Steelers vinner om defense gjør jobben - Tror Colts tar årets første seier. - Vikings slår Arizona, men McNadd fullfører ikke kampen. - Bills fortsetter å imponere hjemme og slår Vicks' Eagles. - Lions fortsetter som ubeseiret. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Da er en seier i boks ihvertfall. Skal ikke klage så mye, siden vikings vant og jeg vant FF kampen, men McNabb må bort fort som fy! Hvilkensomhelst QB i NFL kunne vunnet denne kampen, håper bare ikke at seieren gjør at McNabb får mer tillitt, for fyren har hverken overblikk eller accuracy, blir for dumt at Percy Harvin står helt alene i end zone og vinker etter ballen. Blir nok litt rotete, men her er en sammenligning mellom McNabb (øverst) og Kyle Orton (nederst) Kyle Orton ble satt på benken idag og Broncos fikk helt ny energi, sier ikke at det er sammenlignbart for Tebow og Ponder er i forskjellige posisjoner, men er alikvel en klar indikasjon på at McNabb bør bli gjort om til ballgutt. Det er bare Int som teller i McNabb sin favør, men er ikke så rart når de fleste ballene hans triller langs bakken. G Att Comp Pct Att/G Yds Avg Yds/G TD TD% Int Int% Lng 20+ 40+ Sck SckY Rate 5 132 75 56.8 26.4 849 6.4 169.8 4 3.0 2 1.5 60 13 3 11 70 80.0 4 142 85 59.9 35.5 945 6.7 236.2 8 5.6 6 4.2 52T 11 2 9 49 80.9 At McNabb greide å kravle seg til en TD er ikke noe argument for en ok kamp, Webb og Ponder kunne gjort akkurat det samme. Det var AP og defense i første omgang som vant denne kampen. All respekt til AP og forsvaret for nydelig innsats. Takk til Kolb som nesten er like dårlig som McNabb, for dette kunne blitt stygt hvis vi hadde spilt mot en annen QB... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Noen kanaler du får inn her til lands som sender NFL eller går det kun i streaming? Problemet med streaming er at du nesten aldri får sett kamper pga. det går så seint. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det går kamper på Viasat Sport (HD). En av fordelene med streaming (NFL Gamepass) er at man har tilgang til alle kampene siden fra og med 2009-sesongen akkurat når man vil. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 I tillegg har de kommet med en flott funksjon nå, se kampene på 30 min, alt untatt plays og viktige replays er fjernet. Konge for å se kamper man egentlig ikke ønsker å bruke så mye tid på. 1 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Oi, denne funksjonen har jeg ikke sett. Denne skal jeg finne og se litt på! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det er bare å starte en kamp som vanlig og velge condensed i stedet for full. Du finner valget på samme linje som play/pause og spoleknappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå