Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen tips angåane kampene til helgen?

Spiller madden NFL superstars på facebook vett! :tease: må prøve 13/13 kamper nå i helgen! :p hadde 14/16 nå som var! :new_woot: tror jeg må starte å bette litt på oddsen altså! :p kunne ha blitt ett par kroner av 14 rette!

13 av 16 her.. :p

 

Bruer ikke å spørre om dette, men jeg spiller også Madden NFL Superstars. Legg meg til på Facebook da vel? :)(Martin Flikkeshaug)

Lenke til kommentar

Såpass ja. Undrer meg over måten han avsluttet karrieren sin på. Kommer til Minnesota for å avslutte karrieren der han startet, så spiller han noen få kamper og bestemmer seg for å dra. Drar til Titans og legger opp.

 

Skulle likt å sett han i Vikings i år. Kunne trengt en "god" reciever. Er jo kun Percy Harvin og Visanthe Shiancoe som holder mål. Michael Jenkins har vært nokså god i år også. Kan bli gull værdt utover!

Lenke til kommentar

Vi nærmer oss bye-ukene, og det betyr færre kamper hver uke. Her er mine predictions for denne uken:

 


  •  
  • Titans @ Steelers
  • Chiefs @ Colts
  • Bengals @ Jaguars
  • Raiders @ Texans
  • Seahwaks @ Giants
  • Cardinals @ Vikings
  • Saints @ Panthers
  • Eagles @ Bills
     
  • Buccaneers @ 49ers
  • Jets @ Patriots
  • Chargers @ Broncos
  • Packers @ Falcons
  • Bears @ Lions

 

- Steelers vinner om defense gjør jobben

- Tror Colts tar årets første seier.

- Vikings slår Arizona, men McNadd fullfører ikke kampen.

- Bills fortsetter å imponere hjemme og slår Vicks' Eagles.

- Lions fortsetter som ubeseiret.

Lenke til kommentar

Da er en seier i boks ihvertfall. Skal ikke klage så mye, siden vikings vant og jeg vant FF kampen, men McNabb må bort fort som fy!

 

Hvilkensomhelst QB i NFL kunne vunnet denne kampen, håper bare ikke at seieren gjør at McNabb får mer tillitt, for fyren har hverken overblikk eller accuracy, blir for dumt at Percy Harvin står helt alene i end zone og vinker etter ballen.

 

Blir nok litt rotete, men her er en sammenligning mellom McNabb (øverst) og Kyle Orton (nederst) Kyle Orton ble satt på benken idag og Broncos fikk helt ny energi, sier ikke at det er sammenlignbart for Tebow og Ponder er i forskjellige posisjoner, men er alikvel en klar indikasjon på at McNabb bør bli gjort om til ballgutt. Det er bare Int som teller i McNabb sin favør, men er ikke så rart når de fleste ballene hans triller langs bakken.

 

G Att Comp Pct Att/G Yds Avg Yds/G TD TD% Int Int% Lng 20+ 40+ Sck SckY Rate

5 132 75 56.8 26.4 849 6.4 169.8 4 3.0 2 1.5 60 13 3 11 70 80.0

 

4 142 85 59.9 35.5 945 6.7 236.2 8 5.6 6 4.2 52T 11 2 9 49 80.9

 

At McNabb greide å kravle seg til en TD er ikke noe argument for en ok kamp, Webb og Ponder kunne gjort akkurat det samme. Det var AP og defense i første omgang som vant denne kampen. All respekt til AP og forsvaret for nydelig innsats. Takk til Kolb som nesten er like dårlig som McNabb, for dette kunne blitt stygt hvis vi hadde spilt mot en annen QB...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...