Tafsen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Gamepass @ nfl.com Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Gamepass @ nfl.com Kan du forklare nærmere? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Gamepass = Online streaming. Det er eneste lovlige plassen du får sett NFL fra Norge på internett. Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Okey, takk. Men må du lage bruker?? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Selvfølgelig. Du må ha bruker, og du må betale. Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 ok, men går det an se samme kamper osv på tv?? evt når og hvor? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Viasat Sport sender kamper på søndager. En tidlig, en ettermiddag og en nattkamp såvidt jeg vet. Ellers så er det ingen kanaler i Norge som sender. Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ok, hva med nrk2? Har sett at de har hatt sendinger der. Har de det ikke lenger? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Nei, NRK har sendt Super Bowl de siste to årene, samt åpningskampen i fjor. Tidligere brukte kanalen "SportN" å sende en kamp i uken husker jeg, men den finnes vel ikke lenger. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Calvin Johnson is 1st player in NFL history with 2+ TD catches in each of 1st 4 games of season Megatron, du er helt vill! Lions fortsetter å vinne kamper! (Om de holder helt inn ) EDIT: Forresten, helt sykt at Mike Vick kan ende opp med statlinen 416 Pass Yds, 2 Pass TD, 1 Int, 75 Rush Yds også taper de kampen. Endret 2. oktober 2011 av MartinF Lenke til kommentar
tobn Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja Megatron er rå. Helt konge kamp i tillegg. Sålenge grått ut, men kjemper seg tilbake nok en gang. Etter å ha sett 3 av 4 Lions kamper i år har jeg blitt en stor fan. Konge lag... men nå tilbake til Phoenix. COME ON CARDINALS! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Lions comeback hjalp noe på skuffelsen jeg ble påført av Tottenham-tapet tidligere i dag. Ganske surrealistisk å se Arsenal tape mot Tottenham og Lions vinne mot Cowboys på samme dag. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Faens Skins som herjer etter at jeg bodde i DC området. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Atlanta herjet mens jeg bodde der, men fikk aldri dratt på kamp Lol! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Fitzgerald er syk! Makan for en spiller. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Bare synd han (Fitzgerald) signerte langtidskontrakt med Cardinals slik at han ikke kommer hjem til Minnesota. Endret 2. oktober 2011 av KjellV Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja det er kjipt. Men når vi prater om Minnesota, hva er det som skjer? Hvorfor i all verden starter vi med McNabb fra start. Sesongen er ødelagt, 0-4, og taper mot Chiefs(?). La oss hive inn Ponder for å få erfaring og se hva han er god for. Hva er sjansene for at Vikes drafter Luck? Eller er Ponder "our guy"? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 McNabb har en kontrakt på 5 millioner dollar, klart de vil kjøre han lenger enn tre-fire uker. Han spilte ikke katastrolfalt dårlig idag... Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Tingen er vel at McNabb er ikke er noe for fremtiden og vi ligger under 0 - 4. Har vi en sjanse på Playoffs? Kanskje hvis vi vinner neste kamp og kommer i en meget god flyt før bears og 2 x packers kamper, men er dette sannsynlig? Hvis McNabb spiller og taper neste kamp mot Cardinal så er man i en vanskelig situasjon. For da ser jeg ingen grunn til å spille McNabb mot Bears og 2 x Packers, men er det fornuftig å spille Ponder i disse kampene kun for at han skal bli brutt ned og miste selvtillit? Edit: Hva skjer med T. Jackson? Kanskje Brad Childress faktisk hadde rett da han trodde på fyren.. Endret 2. oktober 2011 av Masteral Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå