MartinF Skrevet 12. september Forfatter Del Skrevet 12. september Personlig bruker jeg det man ikke skal snakke om, men DAZN er vel det eneste lovlige alternativet om du vil få med deg alt. Er vel ingen norske kanaler som har rettigheter i år heller. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september 15 hours ago, MartinF said: Personlig bruker jeg det man ikke skal snakke om, men DAZN er vel det eneste lovlige alternativet om du vil få med deg alt. Er vel ingen norske kanaler som har rettigheter i år heller. Er det bare jeg som er kresen? Hopper man inn og ut av appen til DAZN starter kampen på nytt. Uoversiktlig og bare... Lite brukervennlig synes jeg. Fant heller ingen norske alternativer Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Brukte DAZN og bruker DAZN i år. Helt greit produkt, men det har forbedringspotensiale. Gamle gamepass hadde også noe smårusk, men DAZN hadde mer rusk i fjor. Håper det forbedrer seg i år. Lenke til kommentar
mellomkjøttet Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september (endret) Bruker NFL sin offisielle youtube-kanal. Der legger de ut 10 minutter lange "highlights" av alle kamper, men det er i praksis hele kampen minus alle reklamer og spillestopp. Endret 14. september av mellomkjøttet Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september I praksis er det kun highlights pluss 3rd downs. Om man faktisk vil ha hele kampen minus reklamer og spillestopp så kan man se DAZN sin "Game in 40", noe som sterkt anbefales om man er litt presset på tid. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september 5 hours ago, Jonas2k said: I praksis er det kun highlights pluss 3rd downs. Om man faktisk vil ha hele kampen minus reklamer og spillestopp så kan man se DAZN sin "Game in 40", noe som sterkt anbefales om man er litt presset på tid. Ja de har jo adoptert game pass konseptet. Syntes bare game pass fungerte uendelig mye bedre enn DAZN. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 39 minutter siden Del Skrevet 39 minutter siden Jeg må bare lufte frustrasjonen. Brukte altså 10 minutter nå på få få DAZN på tven via chromecast. Så viser det seg at kampen jeg skulle se er "Prime vision" som igjen koster mer penger enn ordinært abb. Når jeg ser neste kamp får jeg altså ikke lov å se 40 minutters sammendrag på tven, kun på telefon. Og appen i seg selv er jo så forferdelig treg at... Ja. Takk for meg. Sier opp hele greia og finner på noe annet å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå