mika7_ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann.. har nettopp kjøpt meg litt nye deler til datan, bla ett asrock p465g hk og en wd raptor x hd. problemet er bare at i bios kan je se hd men ikke i windows. heller ikke i discmanager.. drivere finner jeg ikke, hk har en ICH5 southbridge som xp skal ha native.. noen som har hatt noe lignende eller som kan hjelpe meg?? er takknemlig for alle svar! mvh Michael Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann.. har nettopp kjøpt meg litt nye deler til datan, bla ett asrock p465g hk og en wd raptor x hd. problemet er bare at i bios kan je se hd men ikke i windows. heller ikke i discmanager.. drivere finner jeg ikke, hk har en ICH5 southbridge som xp skal ha native.. noen som har hatt noe lignende eller som kan hjelpe meg?? er takknemlig for alle svar! mvh Michael 7772813[/snapback] sjekket evt. jumper settings på harddisken? Lenke til kommentar
mika7_ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann.. har nettopp kjøpt meg litt nye deler til datan, bla ett asrock p465g hk og en wd raptor x hd. problemet er bare at i bios kan je se hd men ikke i windows. heller ikke i discmanager.. drivere finner jeg ikke, hk har en ICH5 southbridge som xp skal ha native.. noen som har hatt noe lignende eller som kan hjelpe meg?? er takknemlig for alle svar! mvh Michael 7772813[/snapback] sjekket evt. jumper settings på harddisken? 7773574[/snapback] hvilken jumper?? den som konverterer en sata300 til 150?? hvis det er den så er den standard 150 så det trengs ikke.. Men takk for svaret Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann.. har nettopp kjøpt meg litt nye deler til datan, bla ett asrock p465g hk og en wd raptor x hd. problemet er bare at i bios kan je se hd men ikke i windows. heller ikke i discmanager.. drivere finner jeg ikke, hk har en ICH5 southbridge som xp skal ha native.. noen som har hatt noe lignende eller som kan hjelpe meg?? er takknemlig for alle svar! mvh Michael 7772813[/snapback] sjekket evt. jumper settings på harddisken? 7773574[/snapback] hvilken jumper?? den som konverterer en sata300 til 150?? hvis det er den så er den standard 150 så det trengs ikke.. Men takk for svaret 7777275[/snapback] Prøvd å flytte sata kabelen til harddisken til en annen port? Lenke til kommentar
mika7_ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Skal prøve det.. takk for at du tar deg tid til å hjelpe meg:D Lenke til kommentar
mika7_ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Skal prøve det.. takk for at du tar deg tid til å hjelpe meg:D 7779416[/snapback] Fiksa det.. kjøpte like greit nytt hovedkort og da virket det med en gang. <3 ASUS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå