MetroN Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) ikke for å være spydig, men hvor finnes denne statistikken? 8171189[/snapback] Ikke for å være spydig heller, men opplysningen fikk jeg ikke via det hinsidige, men via NRK. alltid nyheter. Så betyr det ikke så mye for meg å "bevise" noenting for deg, annet enn at hvis du ikke har fått med deg hvem som taper krigføringen idag, så velger du å lukke øynene for dagens fakta. 8171299[/snapback] De færreste får vel egentlig opplysninger fra det hinsidige, hvis ikke de er Guds sønn eller no Jeg lukker ikke øynene mine for dagens fakta. Amerikanerne sliter fælt i Irak, men jeg tror at militæret kan ordne problemet, såfremt de har lært av Vietnam og det finnes politisk vilje "hjemme" i statene. men jeg har tatt feil før Endret 16. mars 2007 av MetroN Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 ikke for å være spydig, men hvor finnes denne statistikken? 8171189[/snapback] Ikke for å være spydig heller, men opplysningen fikk jeg ikke via det hinsidige, men via NRK. alltid nyheter. Så betyr det ikke så mye for meg å "bevise" noenting for deg, annet enn at hvis du ikke har fått med deg hvem som taper krigføringen idag, så velger du å lukke øynene for dagens fakta. 8171299[/snapback] De færreste får vel egentlig opplysninger fra det hinsidige, hvis ikke de er Guds sønn eller no Jeg lukker ikke øynene mine for dagens fakta. Amerikanerne sliter fælt i Irak, men jeg tror at militæret kan ordne problemet, såfremt de har lært av Vietnam og det finnes politisk vilje "hjemme" i statene. men jeg har tatt feil før 8171416[/snapback] Og feil tar du nå. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 ikke for å være spydig, men hvor finnes denne statistikken? 8171189[/snapback] Ikke for å være spydig heller, men opplysningen fikk jeg ikke via det hinsidige, men via NRK. alltid nyheter. Så betyr det ikke så mye for meg å "bevise" noenting for deg, annet enn at hvis du ikke har fått med deg hvem som taper krigføringen idag, så velger du å lukke øynene for dagens fakta. 8171299[/snapback] De færreste får vel egentlig opplysninger fra det hinsidige, hvis ikke de er Guds sønn eller no Jeg lukker ikke øynene mine for dagens fakta. Amerikanerne sliter fælt i Irak, men jeg tror at militæret kan ordne problemet, såfremt de har lært av Vietnam og det finnes politisk vilje "hjemme" i statene. men jeg har tatt feil før 8171416[/snapback] Og feil tar du nå. 8171436[/snapback] det får tiden vise Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Disse folkene som her har blitt trommet sammen av "Rolling Stone Magazine" har vist tidligere at de har veldig god peiling. ( Deres prognoser har i hvertfall vært ti ganger riktigere enn det som har kommet fra Bush-administrasjonen. ) "A panel of experts convened by Rolling Stone [Magazine] agree that the war in Iraq is lost. The only question now is: How bad will the coming explosion be? " (...) Michael Scheuer: Even in the best-case scenario, the disaster we're seeing now is nothing compared to the disaster that we'll see after we leave. The real issue here is American interest: The longer we stay, the more people we get killed. I don't think the longer we stay, the better we make Iraq. Probably the reverse." http://www.rollingstone.com/politics/story...rim_truth/print Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå