Gå til innhold

Usa's okkupering av irak

Anbefalte innlegg

ikke for å være spydig, men hvor finnes denne statistikken?

8171189[/snapback]

Ikke for å være spydig heller, men opplysningen fikk jeg ikke via det hinsidige, men via NRK. alltid nyheter. Så betyr det ikke så mye for meg å "bevise" noenting for deg, annet enn at hvis du ikke har fått med deg hvem som taper krigføringen idag, så velger du å lukke øynene for dagens fakta.

8171299[/snapback]

De færreste får vel egentlig opplysninger fra det hinsidige, hvis ikke de er Guds sønn eller no :)

Jeg lukker ikke øynene mine for dagens fakta. Amerikanerne sliter fælt i Irak, men jeg tror at militæret kan ordne problemet, såfremt de har lært av Vietnam og det finnes politisk vilje "hjemme" i statene.

men jeg har tatt feil før

Endret av MetroN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

8171189[/snapback]

Ikke for å være spydig heller, men opplysningen fikk jeg ikke via det hinsidige, men via NRK. alltid nyheter. Så betyr det ikke så mye for meg å "bevise" noenting for deg, annet enn at hvis du ikke har fått med deg hvem som taper krigføringen idag, så velger du å lukke øynene for dagens fakta.

8171299[/snapback]

De færreste får vel egentlig opplysninger fra det hinsidige, hvis ikke de er Guds sønn eller no :)

Jeg lukker ikke øynene mine for dagens fakta. Amerikanerne sliter fælt i Irak, men jeg tror at militæret kan ordne problemet, såfremt de har lært av Vietnam og det finnes politisk vilje "hjemme" i statene.

8171416[/snapback]

Og feil tar du nå. :)

Lenke til kommentar

8171189[/snapback]

8171299[/snapback]

8171416[/snapback]

Og feil tar du nå. :)

8171436[/snapback]

det får tiden vise :thumbup:

Lenke til kommentar

Disse folkene som her har blitt trommet sammen av "Rolling Stone Magazine" har vist tidligere at de har veldig god peiling.

( Deres prognoser har i hvertfall vært ti ganger riktigere enn det som har kommet fra Bush-administrasjonen. )

"A panel of experts convened by Rolling Stone [Magazine] agree that the war in Iraq is lost. The only question now is: How bad will the coming explosion be? "

(...)

Michael Scheuer: Even in the best-case scenario, the disaster we're seeing now is nothing compared to the disaster that we'll see after we leave. The real issue here is American interest: The longer we stay, the more people we get killed. I don't think the longer we stay, the better we make Iraq. Probably the reverse."

http://www.rollingstone.com/politics/story...rim_truth/print

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...