ArizarD Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har som nevnt halvlangt hår og lurer på hva er den beste Wax/Gel i dette tilfellet? Vil ha et produkt som ikke ødelegger håret og som lar meg forme og holde håret på plass slik jeg vil ha det, altså jeg liker å ha frisyren min litt funky, altså at håret kan peke utover osv, og ikke bare ligge rett nedover. Prisen spiller for så vidt liten rolle, så bare å komme med forslag! Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Bump! *Fjortentegn* Lenke til kommentar
EskilAJ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Selv bruker jeg Renati voks. Dette er har jeg veldig god erfaring med, men vær nøye med at håret et tørt når du kliner det på. Har også brukt den grønne KMS voksen. Her brukte jeg litt fuktig hår når jeg tok det i. Kan anbefalle begge KMS koster rundt 200 kroner, men varer veldig lenge. Renati ligger nok i samme gate Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 vell veit ikkje om den er spessielt god for langt hår, men den er ialle fall jævla god: shape trix.... den er faktisk bedre enn renati.. og dyrere da Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Matrix Shape Trix er vel en paste? Har den selv, men for mitt hår på 15cm så har jeg funnet ut at det beste for meg er å bruke paste/voks til å få håret til å ligge der jeg vil, for å bruke hårspray til å holde det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå