Gå til innhold

Kongsberg by night

Autofil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er tatt en natt i Kongsberg sentrum for ca 2 uker siden, med Canon powershot S3.

Husker ikke hvor lang lukkertid jeg brukte.

Noe jeg burde gjort anderledes?

7772745[/snapback]

Du brukte 4 sekunder lukketid og tok bildet den 8. januar kl 20:09. :) Infoen ligger lagret i bildet.

Endret av Toa
Lenke til kommentar
Dette er tatt en natt i Kongsberg sentrum for ca 2 uker siden, med Canon powershot S3.

Husker ikke hvor lang lukkertid jeg brukte.

Noe jeg burde gjort anderledes?

7772745[/snapback]

Du brukte 4 sekunder lukketid og tok bildet den 8. januar kl 20:09. :) Infoen ligger lagret i bildet.

7773289[/snapback]

Hvordan får du fram det da?

Når jeg høyreklikker på bildet, og trykker på "egenskaper" så får jeg kun fram bildestørrelse og filstørrelse, samt adressen til bildet. :hmm:

Lenke til kommentar

Når jeg høyreklikker på bildet, og trykker på "egenskaper" så får jeg kun fram bildestørrelse og filstørrelse, samt adressen til bildet.

Du kan åpne bildet i et bildebehandlingsprogram og se på egenskapene der, de fleste vil kunne lese EXIF-informasjonen som ligger i bildet. Eller hvis du bruker Firefox, kan du legge inn FXIF-add-on'en, som gir EXIF-informasjonen i egenskaper på bildet...

Eks fra bildet ditt:

• Camera Make: Canon
    Camera Model: Canon PowerShot S3 IS
    Image Date: 2007:01:08 20:09:32
    Flash Used: No
    Focal Length: 34.3mm
    CCD Width: 5.71mm
    Exposure Time: 4.000 s
    Aperture: f/4.0
    White Balance: Auto
    Metering Mode: Matrix

Lenke til kommentar

Når jeg høyreklikker på bildet, og trykker på "egenskaper" så får jeg kun fram bildestørrelse og filstørrelse, samt adressen til bildet.

Du kan åpne bildet i et bildebehandlingsprogram og se på egenskapene der, de fleste vil kunne lese EXIF-informasjonen som ligger i bildet. Eller hvis du bruker Firefox, kan du legge inn FXIF-add-on'en, som gir EXIF-informasjonen i egenskaper på bildet...

Eks fra bildet ditt:

• Camera Make: Canon
    Camera Model: Canon PowerShot S3 IS
    Image Date: 2007:01:08 20:09:32
    Flash Used: No
    Focal Length: 34.3mm
    CCD Width: 5.71mm
    Exposure Time: 4.000 s
    Aperture: f/4.0
    White Balance: Auto
    Metering Mode: Matrix

7795667[/snapback]

OK.

Takk for nyttig informasjon.

Endret av Autofil
Lenke til kommentar
Første jeg tenkte var; Dæven å tøft bilde, men hvorfor er det så sjevt?  :hm: Syntes ikke det var så mye støy heller? Hvis du retter det opp så er det et kjempebilde :)

7802856[/snapback]

Jeg la ærligtalt ikke merke til at det var litt skeivt da jeg tok bildet. Sto på en rimelig smal kant med BRATT skråning foran meg, og autovernet og stor trafikk 60 cm bak ryggen. Ble vel litt stresset, og ønsket å få det fort gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...