stappteit007 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann. Er det mulig for meg å få større ikoner på skrivebordet? Ikke fordi jeg er så himla nærsynt, men p.g.a layout. Og så ønsker jeg å få snarveier uten den svarte pila nede til venstre på ikonet. Er det også mulig? hilsen en fersking Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Høyreklikk på skrivebord og velg utseende der finner du hvordan du får større ikoner. Se bilde. Lenke til kommentar
stappteit007 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 ikke værre enn som så nei..... :!: takker! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Velkommen til forumet Og for og få vekk den pila ved snarveiene kan du bruke TweakUI, det gjør jeg i hvertfall edit: clicky Endret 22. januar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er enkelt og fjerne snarvei pilene trykk på start\ kjør..skriv regedit og trykk enter. Gå til HKEY_CLASSES_ROOTlnkfile Slett IsShortcut register verdien. Start pc'en på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå