Gå til innhold

The Matrix Ingame shots

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal det jo en del til for å rette opp det dårlige inntrykket jeg fikk av filmen....Jeg synes hele konseptet er så j. latterlig.

Uansett, det er ikke grafikken som gjør et spill bra (hvis den da ikke er så elendig at du har problemer med å "tolke" det som er å skjermen), så det er godt mulig det blir et bra spill (bare det ikke kopierer filmen).

Lenke til kommentar

oi, gleder meg til denne :smile: daske ræven til folk med kung fu i slow motion. *sikle sikle sikle sikle sikle sikle**sikle sikle sikle sikle sikle sikle**sikle sikle sikle sikle sikle sikle**sikle sikle sikle sikle sikle sikle**sikle sikle sikle sikle sikle sikle**sikle sikle sikle sikle sikle sikle*

Lenke til kommentar

er dere heelt borte eller ? Hvis dere ikke ser at disse bildene er i 16 bit farger, og lav oppløsning så vet ikke jeg liksom.. Selvfølgelig kommer spillet til å være i 32-bit farger (64? :razz:) og ha mulighet for å sette på MYE høyere oppløsning enn det er her..

...

Det som jeg synes gjør et spill bra er animasjonene, hvor krevende det er i forhold til grafikken, og selvfølgelig historien/spillbarheten. Hvordan de underholder deg underveis liksom.. Veldig viktig at et spill ikke blir for kjedelig/ensformig liksom..

Lenke til kommentar

Det hjelper liksom ganske lite at bildene er lav oppløsning, liksom, man ser liksom veldig godt at grafikken ligner på den gamle half-life enginen (1998?), liksom. Og det har liksom ikke noe med oppløsning å gjøre. Ser liksom ut som at figurene og miljøene har veldig lav polygon-count (blir veldig firkantete), liksom, som sikkert må til å for å tilpasse spillet til alle de 40 konsollene det skal slippes på også liksom. Det så rett og slett ut som en mod til counterstrike, liksom..Vi får vel liksom bare håpe gameplay og historien redder det fra spydige spillkritikere i datablader verden over, liksom.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 21:01, skrev SysError:

Nå skal det jo en del til for å rette opp det dårlige inntrykket jeg fikk av filmen....Jeg synes hele konseptet er så j. latterlig.

Uansett, det er ikke grafikken som gjør et spill bra (hvis den da ikke er så elendig at du har problemer med å "tolke" det som er å skjermen), så det er godt mulig det blir et bra spill (bare det ikke kopierer filmen).

Jeg tviler på at det kommer til å ha noen sammenheng med filmen i det hele tatt.. Dette blir middelalder og sverd og skjold!

Hva f* du tenker på.. Et spill bygd på en film kommer jo selvfølgelig til å ligne på filmen!

Og litt off topic på slutten:

Gleder meg til Reloaded og Revelation (tror det var det de skulle hete), MEN GLEDER MEG ENDA MER TIL TWO TOWERS!!!

Lenke til kommentar

Lurer på om spillet Two Towers til PS2 vil dukke opp på PC..det ser unektelig fett ut når fjortisene står på Narvesen og spiller det. Masse scener fra filmen som glir direkte over i spillsekvenser. Hvertfall er det MYE bedre enn det "Fellowship of the Ring"-spillet til PC, som er basert på boka.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-05 16:55, skrev Bitex:

Lurer på om spillet Two Towers til PS2 vil dukke opp på PC..det ser unektelig fett ut når fjortisene står på Narvesen og spiller det. Masse scener fra filmen som glir direkte over i spillsekvenser. Hvertfall er det MYE bedre enn det "Fellowship of the Ring"-spillet til PC, som er basert på boka.

LOL!! :grin: Så du tør ikke å prøve det selv av frykt for å bli kastet ut med mistanke om å være barnerøver eller bare barnslig? :grin:

Husker en gang jeg besøkte Trondheim, var innom den store spillehallen, og gud bedre.. alle knøttene så på meg med "han må være pedo" blikk, kamerat av meg ble dårlig og gikk ut.. lol han kommenterte det samme senere. Hurra for åpensinnede Nordmenn liksom.

Er bare en ting jeg synes er mer ekkelt: Prøvespille instrument i musikkforretning. Som en gang jeg vurderte en rørcombo som spilte sinnsvakt høyt.. Tror jeg fikk blackout, husker det ikke i dag :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...