Mit Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann Jeg har tenkt litt over dette og har litt lyst på noen andre farger på Winamp, jeg er klar over at det er noen innebyge stiler man kan bytte gjennom men ingen av disse passer akuratt det jeg vil ha. Så derfor lurer jeg på om det er mulig og velge fargen på de forskjellige tingene i programmet, en plug-in muligens? Jeg er ikke ute etter noen av de crappy skinsa som ligger ute på nettet da ingen av de er noe særlige Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 det finnes en haug med skins du kan velge imellom. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Det er jeg klar over men det var i grunn ikke det jeg tenkte på, jeg har testa mange skins men kommer alltid fram til at Winamp ser best ut i sine orginale former Lenke til kommentar
Lyskryss Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 MMD3 Skin Best there is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå