Tøffli Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Føler du at tomlene dine sliter litt etter en lang dag med GoW eller Rainbow 6: Vegas? Vel, det gjorde i allefall jeg, og gikk til innkjøp av Geltabz for min Xbox 360 kontroller. Jeg ble meget fornøyd med reslutatet, da man får bedre grep på de analoge stikkene, samtidig som de blir mykere og dermed mer behagelige. De blir også litt høyere slik at det blir mer naturlig for tomlene og hvile oppå stikkene. De kan kjøpes her Og her kan man lese en omtale Dersom man har råd er de absolutt anbefalt! Man blir mest sannsynlig en god del mer treffsikker enn før også, jeg merket i allefall en stor forskjell. Føler nå at Xbox 360 kontrolleren er helt perfekt Anbefalte disse til Black&Red (LordFighter) og han har også bare lovord og si om disse etter at han kjøpte de. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Genialt. Skal vurdere dette. Når stikkene blir høyere, er de mye mer nøyaktige. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har sett an disse lenge, så fint med brukererfaringer som bekrefter at de er såpass bra som jeg hadde håpet på Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hmmm.....kanskje jeg bør ha meg ett par slike! Kjenner det litt i tommlene spes etter Vegas, ikke så mye etter GeoW. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Oida, disse såg faktisk gankse tiltalende ut. Selv om det kansje ikkje blir så mye spilling som ein skulle håpe på fortida, blir det ofte til at man jører flat pedal når man først er igang. Disse skal vurderes hardt. Takk for tipset Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Okey folkens. Jeg har sett lyset. Geltabz har gjort 360-kontrolleren helt komplett Jeg har alltid syntes 360'n har den kontrolleren som sitter best i hånden, og har på en måte ikke tenkt over at den kan bli så mye bedre, men Geltabz gjorde det. Den gir liksom det festet tomlene mine aldri har hatt. Jeg slengte med Geltabz da jeg bestilte saker & ting fra modnet for en uke siden, og er som dere leser, svært fornøyd. Etter å ha byttet med en kontroller uten tabz og en med, blir det som natt og dag. Jeg må bruke den med Geltabz! Kan anbefale disse til alle som vil utnytte Gamepaden fullt ut Endret 22. januar 2007 av Black&Red Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Da trur eg at eg legger inn ein bestilling i kveld. Friuke neste uke..forberedt maa man vere ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Noen som vet hvor man kan få kjøpt disse i dag. Etter ett års bruk er de blitt svært nedslitt, og jeg må ha nye. Problemet er bare at modnet er utsolgt... Endret 24. februar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Sikkert fine de der, men jeg tror jeg ville trengt de mer om jeg var PS3-eier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå