Abnorm Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) 1. Hvordan oppdaterer jeg forumet? er det vanskelig (fikk en her på forumet til å installere det, klarte ikke det selv) og går det utover innleggene som allerede ligger der? Får denne beskjeden når jeg looger meg inn som admin: Det ser ut som om du ikke bruker den nyeste versjonen av phpBB. Oppdateringer er tilgjengelige, besøk http://www.phpbb.com/downloads.php eller http://phpbb.no/lastned.php for å skaffe deg siste versjon. Den nyeste tilgjengelige versjonen er phpBB 2.0.22. Du bruker phpBB 2.0.19. 2. Finnes det plugins som kan gi meg som admin ekstra egenskaper? F.eks: Endre brukernes passord, brukernavn osv. Finner ingen slike muligheter nå. 3. Legge til Avtars. Tenkte jeg skulle legge inn noen ferdige avtars. Lagde noen og puttet dem inn i: forum\phpBB2UTENLINK\images\avatars\gallery, men de vises ikke. 4. Legge til Rank images. Hvordan legger jeg inn Rank images? 5. Kan jeg ungå at forumet åpner seg i hele vindu etter innlogging? se: www.tasteofibiza.com Håper med dette at noen vil ta seg tid til å hjelp. Synd jeg har så dårlige kunnskaper selv, men jeg lærer vell etter hvert... Endret 22. januar 2007 av frecjoha Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Opptateringen av forumet går av seg selv. Gå inn på linken, finn riktig oppgradering (fra din versjon til den nyeste) og les readme filen. Du bare legger inn et par filer i forum-mappa, kjører en fil, og sletter den igjen. Vips er forumet oppgradert. Disse ekstra admin tilganger du snakker om eksister jo allerede. Sjekk Administratorkontrollpanel i bunnen av skjermen når du er logget inn som admin. Både avatars og rank images er det også støtte for som standard i phpbb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå