Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med usb portene


Anbefalte innlegg

Heisann.. Jeg sliter med å få usb portene til å fungere. Pc'n er kjøpt brukt, men ble kjøpt ny av forrige eier for 9 mnd siden... Usb portene funket da han hadde pc'n men ikke her.. :hmm:

 

Har prøvd å avinstallere driverene og installert dem på nytt uten hell :no:

Står at portene fungerer som dem skal og står at de er aktivert, men kommer ikke opp : ny maskinvare funnet når jeg kobler til feks digitalkamera.

 

Håper noen andre har en anelse på hva det kan være :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skriver ikke hvilke drivere du har oppgradert, men mest sannsynlig må du installere Chipset-driverne på nytt.

Gå på nettsiden til produsenten av hovedkortet ditt og last ned "chipset driver."

7776275[/snapback]

 

Prøvde å oppgradere driverne til usbportene.

 

Jeg har ingen aning om hvem som er produsenten til hovedkortet :blush:

Lenke til kommentar

prøvde å se under pc'n nå og ser en hvit lapp med masse nr osv, men får ikke sett ordentlig fordi pc'n er ganske tung og har ingen til å hjelpe meg med å holde den oppe mens jeg ser :S

 

Meen.. jeg fikk med en del cd'er og en diskett når jeg kjøpte pc'n... jeg er ikke helt sikker men tror kaanskje disketten hører med hovedkortet? jeg kan jo hvertfall skrive det som står på den og kanskje noen vet noe om det...

 

G72-MNPR001 nVidia nForce4 SATA

RAID and PATA RAID

merge Driver

For WinXP

Endret av LostS0ul
Lenke til kommentar

Fant cd'n som fulgte med hovedkortet og prøvde å laste ned Chipset driverne (vet ikke om det er det, det heter?) på nytt... men det hjalp heller ikke..

 

Kan ikke skjønne hva som har skjedd... hadde det vært noen feilmelding eller noe, så hadde det jo vært litt enklere å vite hva som var galt, men når alt er helt dødt så er det ikke lett å vite...

 

Ingen som har vært borti lignende eller hørt om det?

 

Takk for hjelpen sålangt ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Kan hende at du må satse på nytt hovedkort snart.

For du har nok sett om det var noen feilmelding på enhetsbehandlig på system også regner jeg med.

 

For du vet vel ikke hvor gammel maskinen er?

7786312[/snapback]

 

Ingen feilmelding der heller nei :)

 

Pc'n ble kjøpt helt ny i mars

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...