jrs Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei. Jeg har en Pentium 4 3.4 Northwood (Socket 478) Bruker den på ett MSI 865PE NEO2-FIS2R Hovedkort. I dag så har jeg Idle temperatur på ca. 50 grader, og nærmere 80 under intens spilling. Er derfor på jakt etter en bedre vifte. Den jeg bruker i dag er Cooler Master Ultra Vortex. Lurer derfor på om dere kan anbefale en som kjøler bedre, gjerne en som er temperaturstyrt, slik at den bråker mindre, når maskinen ikke belastes hardt. Hilsen Jon-Roar Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei. Jeg har en Pentium 4 3.4 Northwood (Socket 478) Bruker den på ett MSI 865PE NEO2-FIS2R Hovedkort. I dag så har jeg Idle temperatur på ca. 50 grader, og nærmere 80 under intens spilling. Er derfor på jakt etter en bedre vifte. Den jeg bruker i dag er Cooler Master Ultra Vortex. Lurer derfor på om dere kan anbefale en som kjøler bedre, gjerne en som er temperaturstyrt, slik at den bråker mindre, når maskinen ikke belastes hardt. Hilsen Jon-Roar 7772591[/snapback] ville gått for en thermaltake BigTyphoon 120VX .. den har viftestyringsbryter ,slik at du kan justere den selv. 1200-2000rpm Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 ville gått for en thermaltake BigTyphoon 120VX .. den har viftestyringsbryter ,slik at du kan justere den selv. 1200-2000rpm 7865283[/snapback] BT VX passer dessverre ikke på socket 478. Denne har gjort det bra i tester, og bråker lite uansett CPU-belastning (konstant lav viftehastighet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå