Yidaki Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jaja, jeg er visstnok forfulgt av uhell på pcfronten for tiden..alt går til H...... Har nettopp formattert maskin og installert diverse ting igjen. Alt fungerte glimrende. PLUTSELIG: INGEN spill fungerer lenger enn toppen 1 minutt, så blir bildet svart, og jeg er tilbake i windows. Unødvendig å nevne, men ar alle de nyeste drivere til det som er verdt å ha drivere til, og ingen virus eller feil av noe slag...men, noe er det, og her kommer dere, mine kjære Hardware venner inn. Hvorfor må alt være så VANSKELIG noen ganger....ARRRGGGHHHHH Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 nb: MINE SPECS. Amd Athlon 1.4 ghz Geforce 4-4400 512 mb sdr ram (litt tregt vet det :smile: 80 gb Western Digital HD K7T-Limited Edition hovedkort 56 x Acer 24x Plextor Logitech Cordless Mouse m/Everglide Giganta underlag (anbefales på det sterkeste) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Google er din venn, og kan hjelpe deg med aa finne programmer til aa: 1. Teste ram 2. Teste hd'er 3. Teste cpu 4. Teste grafikkort og lydkort(eller kanskje dxdiag?) Annet du kan proeve er aa kikke litt i bios'en - lagre settings'ene dine og saa sette default verdier ved f.eks. nullstille bios'en(egen jumper). Lykke til! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Kjører du WinXP, husk: oppgrader til SP1 gjelder spess på GTA3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå