NightWolfie Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann. Har det som står i topic. I asus sin innstalasjonshåndbok står det at du skal sette cpu vifta i PWR-fan kontakten istedetfor CPU-fan kontakten HVIS du har dual core cpu. Jeg har gjort dette men ligger på over 60 grader i idle (!), overklokk står i signatur (Vcore på 1.63). Skal jeg prøve å sette den i CPU-fan kontakten istedet? Nightwolfie Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann. Har det som står i topic. I asus sin innstalasjonshåndbok står det at du skal sette cpu vifta i PWR-fan kontakten istedetfor CPU-fan kontakten HVIS du har dual core cpu. Jeg har gjort dette men ligger på over 60 grader i idle (!), overklokk står i signatur (Vcore på 1.63). Skal jeg prøve å sette den i CPU-fan kontakten istedet? Nightwolfie 7772502[/snapback] har lik kjøler og CPU og jeg har min i CPU'fan kontakten og har omtrent 30 grader idle. men du? 1.6 på 3.4? Jeg har 1.34 og 3.7 Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann. Har det som står i topic. I asus sin innstalasjonshåndbok står det at du skal sette cpu vifta i PWR-fan kontakten istedetfor CPU-fan kontakten HVIS du har dual core cpu. Jeg har gjort dette men ligger på over 60 grader i idle (!), overklokk står i signatur (Vcore på 1.63). Skal jeg prøve å sette den i CPU-fan kontakten istedet? Nightwolfie 7772502[/snapback] har lik kjøler og CPU og jeg har min i CPU'fan kontakten og har omtrent 30 grader idle. men du? 1.6 på 3.4? Jeg har 1.34 og 3.7 7772565[/snapback] Jau, men har du likt hovedkort? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vel, ikke ifølge signaturen min men det skulle da ikke ha så store utslag? Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Vel, ikke ifølge signaturen min men det skulle da ikke ha så storeutslag? 7772601[/snapback] Hehe, så ikke det. jaja, kan jo bare prøve å sette i CPU-slotten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå