vi3t Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Jeg har kjøpt nesten alle deler som er mulig, men eneste je har koblet på er: Strømforsyning, storm III 500w Hovedkort, Gigabyte GA-945P-S3 Skjermkort, Radeon x1950 Problemet mitt er da, når jeg har de løst, før jeg skrur den inn i kabinettet Apevia X-Plorer, så vil den bootes når jeg trykker på powerknappen, men derimot når den er skrudd inn så vil den ikke bootes, er det mulig at hovedkortet treffer det bakre delen? Er Apevia så bad? :S Bør jeg bytte kabinett? sette på plast bak i hovedkortet? Skru hovedkortet til bordet? =/ ... Noen forslag? =) vet det er seint men, er alltid folk her har jeg merka =) Endret 24. februar 2007 av vi3t Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Du har vel montert avstandsstykkene på bakplata i kabinettet (og festet hovedkortet i disse)? Og kun de avstandsstykkene som hører til formfaktoren til hovedkortet ditt? I hvertfall var det slik på mitt Coolermaster-kabinett at det var huller for forskjellige formfaktorer. Endret 21. januar 2007 av Pengu Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 ah.. takk skal du ha, jeg skjønte ikke hvorfor jeg skulle ha de gule knottene for. Takk takk ... +karma eller finns det her inne ? xD Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du får krysse fingrene for at du ikke har kortsluttet hovedkortet nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå