Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Opera ikke tilgang på Messenger profile

Anbefalte innlegg

Har noen forsøkt å høyreklikke på en buddie i MS Messenger med Opera identifiser som Opera? I så fall vil de ikke få tilgang! Akkurat på samme måte som de prøvde seg med msn.com og xbox.com.

Jeg synes dette er utrolig lamt, for det er det det er. Det er bare et halvhjertet forsøk på å få folk til å slutte med Opera og begynne med deres Internet Explorer.

Det får meg bare til å avsky og irritere meg enda mer for alt som har med Microsoft å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet at det kan være vrient å kombinere både icq og msn (trillian mangler jo også en del funksjonalitet), men jeg vil tippe at flesteparten av msn-brukerne bruker nettopp msn fordi...

- de ikke vet om noen andre alternativene og msn er som regel allerede installert på pcen (kommer med div ms-produkter)

- eller så sier de at alle andre bruker det, derfor må jeg også.

hvis man prøver å forklare venner etc om sine problemer med msn og forslår alternativer, kan det hende man blir hørt.

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg synes dette er utrolig lamt, for det er det det er. Det er bare et halvhjertet forsøk på å få folk til å slutte med Opera og begynne med deres Internet Explorer.

Det er vell litt feil konklusjon kanskje? Siden det sies at sidene ikke fungerer med din browser. For at den skal fungere på du bruke Internet Explorer eller Netscape? Tror ikke de ville anbefale Netscape dersom formålet var å få folk til å bruke Internet Explorer

Lenke til kommentar

Om det bare funker med netscape og ie er det jo litt merkelig at alt funker som det skal når man identifiserer opera som ie. samme irriterende greia med hotmail også. her har de faktisk tatt bort enkelte funksjoner om man har på identify as opera, mens funksjonene fungerer utmerket om man identifiserer som ie :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...