ltobiasb Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Har noen forsøkt å høyreklikke på en buddie i MS Messenger med Opera identifiser som Opera? I så fall vil de ikke få tilgang! Akkurat på samme måte som de prøvde seg med msn.com og xbox.com. Jeg synes dette er utrolig lamt, for det er det det er. Det er bare et halvhjertet forsøk på å få folk til å slutte med Opera og begynne med deres Internet Explorer. Det får meg bare til å avsky og irritere meg enda mer for alt som har med Microsoft å gjøre. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 hvis du ikke liker ms' integrering av alle programmer, søk etter alternative løsninger... (hva er galt med gode gamle icq?) Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Problemet med ICQ er at så mange har MSN. Løsningen på det problemet er Trillian, men Opera-problemet står desverre fortsatt. Typisk microsoft... :sad: Lenke til kommentar
kommers Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Vet at det kan være vrient å kombinere både icq og msn (trillian mangler jo også en del funksjonalitet), men jeg vil tippe at flesteparten av msn-brukerne bruker nettopp msn fordi... - de ikke vet om noen andre alternativene og msn er som regel allerede installert på pcen (kommer med div ms-produkter) - eller så sier de at alle andre bruker det, derfor må jeg også. hvis man prøver å forklare venner etc om sine problemer med msn og forslår alternativer, kan det hende man blir hørt. Lenke til kommentar
snorri Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 bruker opera selv, og har ingen problemer med å komme inn på noen av delene omtalt. mulig pga de ikke har begynt å stoppe opera 7 da... Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har løst ICQ vs. MSN problemet. Alle jeg kjenner spør alltid meg om hjelp når de har problemer. Siden jeg bare har ICQ installert (har jo hatt det siden -95), må de også installere ICQ for å få kontakt med meg :smile: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Jeg synes dette er utrolig lamt, for det er det det er. Det er bare et halvhjertet forsøk på å få folk til å slutte med Opera og begynne med deres Internet Explorer. Det er vell litt feil konklusjon kanskje? Siden det sies at sidene ikke fungerer med din browser. For at den skal fungere på du bruke Internet Explorer eller Netscape? Tror ikke de ville anbefale Netscape dersom formålet var å få folk til å bruke Internet Explorer Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Om det bare funker med netscape og ie er det jo litt merkelig at alt funker som det skal når man identifiserer opera som ie. samme irriterende greia med hotmail også. her har de faktisk tatt bort enkelte funksjoner om man har på identify as opera, mens funksjonene fungerer utmerket om man identifiserer som ie :sad: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hehe. Kanskje gutta er late og ikke har giddet å teste i noen annen browser enn IE og netscape og derfor bare gjetter at det ikke funker? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Mulig det. Jeg sendte en mail til hotmail for en god stund siden der jeg tok opp dette temaet, men jeg fikk aldri noe svar. Lurer på hvorfor :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå