Gå til innhold

Teksteditor for modda/chippa Xboxer

Asmodeus

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen nedlastbare teksteditorer for modda Xboxer?

Det er det eneste jeg av og til bruker som ikke er en integrert del av XBMC (XBMC har tekstfil-READER men ikke WRITER), så jeg har lyst på en teksteditor som jeg kan starte fra menyene i XBMC.

Bruker i dag UnleashX sin integrerte teksteditor, men synes det er litt fjollete å ha UnleashX som dashboard bare på grunn av det - ønsker å bytte helt over til XBMC.

Hvis noen er nysgjerrige på hva jeg skal med denne teksteditoren så er det greit forklart: Bruke den til å redigere konfigurasjonsfiler på Xboxene hos kompiser av meg som ikke har xboxen sin "på nett". Selv bruker jeg FTP-programmet på PC'en til å redigere konfigurasjonsfilene, men det er ikke alltid man har en PC og nett tilgjengelig, og selv om det er vanvittig klønete å gjøre konfigurasjonsendringer uten et tastatur så er det i alle fall bedre enn å ikke få utført endringer i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Legg UnleashX inn som vanlig program istedet for dashboard. Redigeringsfunksjonen fungerer uansett.

7773408[/snapback]

Takker

Det er jo den mest logiske løsningen ja. Problemet mitt er at jeg er litt usikker på akkurat hvilke filer som hører med til UnleashX dashboardet mitt og hvor de ligger. Eneste jeg vet helt sikkert skal være med er den .XBE fila som startes når maskina booter.

Skal prøve meg frem litt, eller evt laste ned kun UnleashX fra nettet og installere det som en Appliksjon på en av partisjonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...