Gå til innhold

Hva koster websider, logoer ol.?

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har kikket på nettsidene til flere firmaer som lager og selger websider, logoer ol.

men det jeg ser er at prisen aldri står der?

Så hva koster egentlig en webside, logo ol. fra et firma som lever av dette?

Jeg er på jakt etter ca. priser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo.

Jeg har kikket på nettsidene til flere firmaer som lager og selger websider, logoer ol.

men det jeg ser er at prisen aldri står der?

Så hva koster egentlig en webside, logo ol. fra et firma som lever av dette?

Jeg er på jakt etter ca. priser.

7771632[/snapback]

Grunnen til at prisene ikke ligger ute er nok fordi de må vite hvor "vanskelig" jobb det er. Skal de kun designe(i så fall, hva slags design? Eget design for hver side?), gjøre css'en? Kode i tillegg?

Mange faktorer som spiller inn.

Om du er interessert i å finne priser, så foreslår jeg at du sender mail. :)

Lenke til kommentar

Mitt firma tar 450 kr. pr. påbegynte time med en minimums fakturerning på 3500kr for grafiske oppdrag (webside design, logoer, bannere, reklame for web og print) dette inkluderer også koding av html og css.

Har du derimot et ferdig design i photoshop så tar vi tar 350 kr. pr. påbegynte time med programmering og koding (HTML, CSS, PHP etc..)

ingen minimums fakturering.

Ønsker du mer info, PM meg.. Ønsker ikke å bruke forumet til å promotere bedriften min :)

Lenke til kommentar
Vis du skal ha noen til å lage en side for deg bør du ikke gå etter proffesjonelle. De har ofte en timepris på nesten 500 kr. Så med html, css osv. kan prisen fort bli noen parr (ti)tusen.

7771810[/snapback]

Hvorfor ikke dersom man er på jakt etter et pent/proft resultat?

No offence til dere som driver på hobbybasis, dere kan også lage design og logo som kan være vel så bra. Men en kan ikke fraråde de som har dette som yrke av den grunn.

Det finnes uttallige årsaker og faktorer som forsvarer timelønna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...