Gå til innhold

Traff på en lettkledd skognymfe..

olar0701

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det nederste på bildet er veldig uklart. Såpass uklart at det ødelgger hele bildet etter min mening.

7771805[/snapback]

Det var lite lys tilgjengelig så jeg brukte F4.0 og 800 iso, ingen blitz tilgjengelig. I og med at motivet var ca 100 cm i lengeretning ble store deler uskarpt. Det vikstgste dog, er skarpt. Man må jo prioritere.

Husker trolig beliggenheten til "modellen" så en dag med bedre lys må jeg nesten prøve å få til en bedre utførelse

Lenke til kommentar
Synes det nederste på bildet er veldig uklart. Såpass uklart at det ødelgger hele bildet etter min mening.

7771805[/snapback]

Det var lite lys tilgjengelig så jeg brukte F4.0 og 800 iso, ingen blitz tilgjengelig. I og med at motivet var ca 100 cm i lengeretning ble store deler uskarpt. Det vikstgste dog, er skarpt. Man må jo prioritere.

Husker trolig beliggenheten til "modellen" så en dag med bedre lys må jeg nesten prøve å få til en bedre utførelse

7771884[/snapback]

Sikker på at kona er enig? Du bør sikkert holde deg inne i noen dager så hun ikke fatter mistanke... Daglige skogturer er ikke sunt det heller :p

Lenke til kommentar

Meget spekulativt... :hmm:

Det kalles dendrofili.

Her er en annen nymfe noen kanskje tenner på? Litt mer dydig.

60670106.pad230506.jpg

Her er en artikkel om ei som nok hadde likt disse bildene (men kanskje hun tiltrekkes av mannlige trær?)

Tor

Endret av eitp
Lenke til kommentar
Meget spekulativt...  :hmm:

Det kalles dendrofili.

Her er en annen nymfe noen kanskje tenner på? Litt mer dydig.

Tor

7801601[/snapback]

Litt mere dydig og ikke så spenstig. Kanskje mora til min "nymfe"

"Dendrofili" - seksuell tiltrekning til trær. Blir vel drøyt, selv om det er "freddaen"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...