Xcrtry Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei Her om dagen da jeg skulle starte datamskinen min kom dette opp: "Feil under lasting av operativsystem" Jeg prøvde å formatere/instalere windows på nytt, men da kom dette opp: "kan ikke formatere partisjonen. Disken kan være skadet. Kontroller at stasjonen er slått på og riktig koblet til datamaskinen. Hvis disken er en SCSI-disk, kontroller at SCSI-enheten er riktig terminter. Se datamaskinen eller dokumetasjon for SCSI-kortet for mer informasjon." "Du må velge en annen disk for windows XP." "Trykk for å fortsette" Trykket en tast for å fortsette, og prøvde å installere Windows XP på en annen partisjon. Etter formatering kom det samme opp som jeg skrev ovenfor, også kommer: "Trykk F3 for å starte datamaskinen på nytt" Og sånn fortsetter det. Hva er det som er galt? Håper det er noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Ingen som kan hjelpe eller? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ganske sikker du har en deffekt harddisk. Du kan alltids prøve å rikke på ledningene i tilfelle et par ledere ikke får kontakt. Du høre vel ikke noen klikkelyder fra harddisken da (ofte et dorli tegn)? Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Ganske sikker du har en deffekt harddisk.Du kan alltids prøve å rikke på ledningene i tilfelle et par ledere ikke får kontakt. 7772973[/snapback] Har prøvd å rikke på kablene, men det funket ikke.. Du høre vel ikke noen klikkelyder fra harddisken da (ofte et dorli tegn)? 7772973[/snapback] Ja jeg hørte sånn klikkelyder. Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 sånnek likke lyder tyder jo veldig på defekt harddisk, har du dropap den? eller noen gang bulta borti noe? eller kanskje bare overoppheta disken? Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 sånnek likke lyder tyder jo veldig på defekt harddisk, har du dropap den? eller noen gang bulta borti noe? eller kanskje bare overoppheta disken? 7774952[/snapback] Nei.. det bare skjedde lissom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå