d'espresso Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Leter etter en film, serie eller miniserie hvor man ser mye av USA. Altså, ikke et standard reiseprogram (selvom det også er intressant), men litt mer.. Action. Vet ikke helt hvordam jeg skal forklare det.. Litt sånn som "Route 66"-saken som gikk på TV2 for noen måneder siden.. Bare litt annerledes, helst amerikansk. Muligens litt rart emne, but here it goes Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg lurer ikke på hva filmen heter, fordi jeg vet ikke om noen film.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Akkurat det er jeg også interessert i. Ville spesielt sett mer boligfelter, og da boligfelter på forskjellige spesifikke steder. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Biker-Jens i USA? Gikk på tv for noen år siden, ganske morsomt/interessant. http://www.imdb.com/title/tt0268067/ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Hmm.. Ja, så fint ut det Akkurat noe sånn jeg leter etter Men trenger helst noe jeg kan få tak i på DVD.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå