Gå til innhold

Framgangsmåte ved problem med telefon!


Dea

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har selv en SE K800I, har i det siste hatt problemer med at joystick ikke reagerer ved trykk osv. telefonen er innenfor garantitiden på to år på elektronikk, den er kjøpt via GSM.no (?) Har noen spm ang framgangsmåten for å levere denne.

 

 

#Har jeg krav på reperasjon? (Ikke en skade jeg kan for selv)

 

#Må jeg sende inn telefonen til GSM.NO, eller kan jeg sende den inn via autoriserte forhandlere av telefonen?

 

 

 

Andreas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såfremt det ikke er en selvforskylt skade så vil dette dekkes uten at du skal måtte betale noe.

 

Framgangsmåten blir at du sender mail til gsm.no og forklarer problemet. Der blir du enten bedt om å sende telefonen inn til dem, eller de henviser deg til et verksted.

 

Du kan sende den inn ved hjelp av autoriserte forhandlere, MEN forhandlere bruker som regel å kreve et gebyr etc for å sende inn en telefon som ikke er solgt av dem. Du vil ikke ha noen rettigheter ovenfor den forhandleren du sender den inn hos. Dette vil si at du ikke kan kreve en lånetelefon eller heving av kjøpet til feks den lokale elkjøpbutikken du leverer inn telefonen hos.

Lenke til kommentar

Det enkleste og kjappeste er å sende den direkte inn til et verksted, for eksempel Zodiac, er du usikker på hva du skal gjøre er det greieste å sende den inn til nettbutikken. Du har faktisk krav på å levere den der du kjøpte den og så må de ta saken videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...