MadRos Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 jeg har mange små hul på nesen, har hørt at det er kviser, vet dere om noen midler mot det?? Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ja, det er nok det han mener.. Små, brune, dype hull Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Ja, det er nok det han mener.. Små, brune, dype hull 7771666[/snapback] går det an å fjerne dem Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Et godt spørsmål, har lurt det samme. Men gadd aldri å gjøre noe med det Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Klem det ut. Er talg som er oppi der. Ellers finnes det en rekke hudrengjøringsprodukter. Selv har jeg garnier et eller annet, pure .... Men det er jo bare å klemme forsiktig ut det som er der. Vondt gjør det, men livet er hardt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hva med den greia på TV Shop? (Proactive eller noe sånt) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hva med den greia på TV Shop? (Proactive eller noe sånt) 7773548[/snapback] Ja, TV shop er nok plassen og starte. "Titta her och bli lurt" Noen som husker den ? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hva med den greia på TV Shop? (Proactive eller noe sånt) 7773548[/snapback] Ja, TV shop er nok plassen og starte. "Titta her och bli lurt" Noen som husker den ? 7773573[/snapback] Nei? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nei? 7773585[/snapback] Poenget er uansett. SKal man ha hudkremer og andre kremer mot lignende problemer, så ser man ikke på tv-shop eller dr.phil. Man går til en butikk som har erfaring med slike produkter og veit hva de snakker om. Dette vil mest trolig koste deg halve månedslønna, men er sikkert verdt det. Søstern min som er utdannet med noe innen hud, anbefaler å ta kontakt med en klinikk som kjenner sitt fagomerådet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hudspesialist med andre ord? Eller hudlege? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hudspesialist med andre ord? Eller hudlege? 7774977[/snapback] Aner ikke hva alle det hud greiene er. Men det er sikkert korrekt det du sier. Hudlege høres fint ut. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hudlegen vil berre mest sannsynleg henvise deg til å kjøpe eit reseptfritt midel mot hudormar på apoteket, så det er nok liten vits i å besøke han/ho foir det. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Syns ikke det er vondt i det hele tatt å klemme de ut jeg . Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Syns ikke det er vondt i det hele tatt å klemme de ut jeg . 7812344[/snapback] Det er merkbart syns nå jeg da. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ta en vaskeklut, ha varmt vann på, å legg den på nesa, slik at nesa blir varm og god. Har ikke samme "problem" som deg, men jeg kan tenke meg at det vil gjøre det lettere å få skvist ut noe gørr Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Man skal ikke klemme de ut, for det kan presse hudormene ned i huden og det kan bli dannet cyster og kviser. Krem (selv om jeg ikke har noe erfaring med det) burde nok funke, selv bruker jeg sånne strips som man har på i et kvarter. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 strips? hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det er noen saker som kan minne om klistremerker som er formet etter sidene på nesen din som du "klistrer" på, og lar de sitte i 15 minutter, og når man tar dem av har "limet" tatt med seg mye av det som sitter i porene på nesa. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Thrusthamster, jeg pleide også bruke dem. Men butikken hos meg har den ikke nå lenger.. Veit du hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå