licnep Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Er dette bra? Har croppa det litt, men ikke brukt USM (unsharpen mask) eller redigert bildet. Håper størrelsen er bedre denne gang. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Synes det var utrolig fint jeg. Spesielt passet båten fint inn. Lyset var også utrolig bra! Lenke til kommentar
Jonasmr88 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 WoW. Det var utrolig vakkert ja. Likte det meget godt, magisk lys. Takk for flott bilde. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Enig med det ovenfor. Men skyene burde ikke vært utbrente, det blir "feil" i mine øyne. marius Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Og der fant vi ny Desktop Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg syns det var litt tamt så jeg tok det inn i photoshop. Håper det ikke gjør noe. Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg syns det var litt tamt så jeg tok det inn i photoshop. Håper det ikke gjør noe. 7771561[/snapback] syns det orgianle var finere. Lyset ble ikke like fint i det du photoshoppa Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg syns det var litt tamt så jeg tok det inn i photoshop. Håper det ikke gjør noe. 7771561[/snapback] syns det orgianle var finere. Lyset ble ikke like fint i det du photoshoppa 7771591[/snapback] Words. Den første var best. Kan vi få den i større versjon til bakgrunnsbilde? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 utrolig fint og stemningspreget bilde! Ser ut som den øya er overvåket av en gudsskikkelse elns. Litt creepy egentlig Utrolig fint bilde! Liker orginalversjonen jeg Lenke til kommentar
LtWolf Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Meget fint bilde Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg liker "størrelsen" på solstrålene...gjør at jeg føler meg liten Orginalen er klart best. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Igjen, kan vi få det i større størrelse? Lenke til kommentar
licnep Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Takker så mye for alle svar Jeg tok flere bilder av motivet, men dette var best, di andre ble alt for utbrent. Ikke helt lett å knipse slike motlysbilder. Ser vinner bildet på foto.no har nesten likeså mye utbrenning. Mulig jeg kunne fikset litt på det om bildet hadde vært tatt i rawformat, men jeg vil lære kameraet å kjenne, og skyter jpg foreløpig. Sender bildet i "fullformat" så kan dere croppe det selv. Likte ikke helt det photoshoppa bildet, ble litt for mye gulfarge, kanskje en mellomting? Prøver selv å være litt mer forsiktig med spakene. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Prøvde meg litt jeg også. Fjernet støy, lagde farven litt "varmere", justerte litt contrast, litt skygger og croppet. Vet ikke om dere syntes det ble noe bedre, men fint er nå bildet uansett Endret 24. januar 2007 av Sjefern Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Prøvde meg litt jeg også. på denne versjonen synes jeg du har skjært bort for mye i overkant sammenlignet me dhvor mye som er igjen av bildet i underkant av solstrålene. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Prøvde meg litt jeg også. på denne versjonen synes jeg du har skjært bort for mye i overkant sammenlignet me dhvor mye som er igjen av bildet i underkant av solstrålene. 7787985[/snapback] Prøvde å la det være omtrent like mye skyer som land. Men du har kanskje rett. Nå da? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Prøvde å la det være omtrent like mye skyer som land. Men du har kanskje rett. Nå da? det synes jeg så mye bedre ut Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Noe av det beste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nytt wallpaper <3 Håper det går bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå