Delvis Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tv Norge kjører ufortrødent videre på dette konseptet ser jeg. Rare programmer egentlig, samme oppskrift hver gang. Noen merker spøkelser, et medium får kontakt med dem og leder dem over til "den andre siden". Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 For et dustete program. Jeg er helt sikker på at disse "mediumene" kunne funnet et spøkelse i en sølepytt. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Er det noe imellom himmel og jord?... ja, luft. Det er og blir det værste programmet. Bare Fornemelse for mord er værre. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Exorsisten er vel basert på sannheten? Den om Emily Rose i alle fall. Edit: Okey, kan virke litt off topic, men dere skjønner sikker hva jeg mener. Endret 26. januar 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Åndenes makt er en dårlig komiserie etter min mening. Lenke til kommentar
Letium Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Tja, jeg har prøvd å se på det noen ganger. Men rekker det aldri. Husker ikke en gang når det går. Overdriver de veldig med alt mulig? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg så litt av en av TV-Sunnmøres egen version av Åndenes Makt. DET var latterlig det. De som eide det spøkende lokalet så ikke helt begeistret ut heller. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Den på bingoen i Hokksund er absolutt best! Er fra Hokksund selv, og bingoen er et depressivt sted:P Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg tror det er noe i det, det er ikke nødvendigvis noe hver gang, men jeg tror som sagt at det kan være noe og syns programmet er meget interessant. Forøvrig syns jeg spøkelsene er blitt mer levende denne sesongen, de har jo blitt opplevd på "direkten", kanskje et PR-stunt fra spøkelsene? Endret 27. januar 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 For et dårlig program. Skjønner ikke at det går an. Men må si at det i en episode var en fra der jeg bor som var sånn dude med whizz powers Lenke til kommentar
excellent Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ja, det er en tragedie av ett Tv-program... Kanskje ikke så rart den går på TvNorge da - er jo en tragedie av Tv-kanal... Så en god match ! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Har de noen gang feilet, disse mediumene. Det hadde jo vært fint om hvis de en gang i blandt må levne en familie igjen med et spøkelse. Jeg synst det er alt for mye suksesshistorier i det programmet. Endret 28. januar 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg synst det er alt for mye suksesshistorier i det programmet. 7815408[/snapback] De kan nok jobben sin veldig godt da Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 åndenes makt er bare.... helt på trynet... syns A haunting er en smule bedre.. Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 åndenes makt er bare.... helt på trynet... syns A haunting er en smule bedre.. 7815674[/snapback] Ehm... A haunting er jo helt på tryne! Så en episode der de skulle grave opp et lik i et hus. (for det var liket som liksom var kroppen til ånden) Dagen etter når oppgravingen var planlagt hadde den klumsete huseieren tilfeldigvis støptet et tjukkt lag med betong på kjellergulvet! (der like vistnok skulle ligge) Hvorfor de ikke sjekket under betongen hørte man ikke noe om. Finnes mange flere teite eksempler i den serien som er helt "bortinatta". F.eks. Når mediumet skulle velsingne et hus. Da hun skulle åpne døren der ånden gjemte seg kommer det en vind som er så sterk at huseierne måtte holde seg fast. Mediumet måtte krype etter gulvet inn i rommet... Finnes jo ikke bevis for at det ikke har skjedd heller... Men HERREGUD! Lenke til kommentar
Stian-W-H Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Åndenes makt er bra det. Endret 7. september 2007 av Stian-W-H Lenke til kommentar
lupah Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Haha, åndenes makt er jo tidenes serie!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå