mikaragua Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Uansett, man slipper da ikke taket og lar stanga ligge oppå brystet, selv om man senker den ned til brystet. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg bare reagerte på å la stanga "ligge død", jeg. Hørtes "ulogisk" ut. Om man lar stanga touche brystet før man sliter seg opp, eller om man stopper like før, det er vel et definisjonsspørsmålet. Og til han som viser til 459kilosvideoen som fasit, nei, han legger heller ikke stanga død. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg bare reagerte på å la stanga "ligge død", jeg. Hørtes "ulogisk" ut. Om man lar stanga touche brystet før man sliter seg opp, eller om man stopper like før, det er vel et definisjonsspørsmålet. Og til han som viser til 459kilosvideoen som fasit, nei, han legger heller ikke stanga død. 7806981[/snapback] Det 495 kilos løftet er ikke et godkjent løft i henhold til WPO eller IPF. I konkurranse sammenheng skal stangen ligge død, før den kan løftes opp igjen. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Om man lar stanga touche brystet før man sliter seg opp, eller om man stopper like før, det er vel et definisjonsspørsmål. 7806981[/snapback] Ja, egentlig. Men det er viktig at det er du og musklene dine som bremser bevegelsen til stanga, ikke ribbeina dine. Du skal ikke "bounce" Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 hvordan er push-ups egentlig sammenlignet med benkpress? Når man tar push-ups tar man gjerne hele kroppsvekten, men å ta like mye vekt benken høres nærmest umulig ut for meg. Blir man egentlig sterkere hvis man trener push-ups istedenfor benkpress? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Når du tar pushups hviler størstedelen av kroppsvekten din på bena. Prøv å stå i pushup stilling på en badevekt, så ser du hvor lite du faktisk løfter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå