Dragan87 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg kjøpte meg en nye pc for litt siden. Hovetkortet står det at den er Windows Vista ready. Så da lurte jeg på om det er alt men trenger for og kjøre det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg kjøpte meg en nye pc for litt siden. Hovetkortet står det at den er Windows Vista ready. Så da lurte jeg på om det er alt men trenger for og kjøre det? 7770800[/snapback] Ja, det mener jeg det skal være da ja Det du trenger da, er lisensen, slik at du får ett eksemplar av Vista versjon, i tillegg trenger du harddisk. Tipper den var opp imot 30-40 gig som du trenger å ha for å innstallere. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 En clean vtsa ultimate tar ca 12gb plass så reserver godt med plass. Lenke til kommentar
Dragan87 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Ok, da skal det vell gå bra Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Personlig så annbefaler jeg ikke Vista, har testet dette i en uke. Og hovedkort som er Windows Vista ready er ikke alt, du må omtrent ha en topp spesifisert datamaskin for å kunne kjøre Vista godt. Du må godkjenne alt som skal skje, det blir slitsomt. GUI er rotete og tregt, driverstøtten er tragisk. ~ Medion Lenke til kommentar
Dragan87 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Ja, er litt skeptiks til deg jeg og. Tenkte jeg skulle vente en stund med og kjøpe det, for og se hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Til å begynne med, vil nok Vista være mest for "daredevils" (på samme måte som XP var da det ble lansert). Men etterhvert som driverbasen vokser (og fixer fra MS kommer), vil nok Vista være førstevalget for den store massen. Lenke til kommentar
Dragan87 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Ja antaligvis. Men dere veit ikke hvilke verson som passer best til spill pc? Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vista Ultimate, det påstår ihverfall MS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå