Gå til innhold

*LØST*Alarm på S60 som ikke gir seg

Anbefalte innlegg

Nå har jeg leita og lest meg igjennom de fleste poster uten å bli noe klokere. Ser ut til at jeg kanskje er den første uheldige?! Jeg testa for noen dager siden en del trial-versjoner av diverse klokkealarmer på min N73. På en av dem, husker ikke navnet, satte jeg opp klokkeslettet jeg skulle stå opp neste dag, og repeterte denne alarmen hver dag, så jeg kunne få testa den neste dag.

Men, så fant jeg et program jeg ville kjøpe, gjorde dette, og slettet alle de andre trial-versjonene fra min mobil. Den nye alarmen (Handy Alarm) fungerte fint, men når jeg hadde skrudd den var på morgenen begynte mobilen plutselig å vibrere igjen. Dette gjentar seg hver dag, OGSÅ i helgene, slik at jeg våkner drittidlig både på lørdag og søndag, noe jeg svært gjerne vil slippe! Gikk igjennom programmene mine en gang til for å være sikker på at jeg har slettet alle andre alarmer, og der finnes kun Handy Alarm.

Noen som kan hjelpe meg å bli kvitt denne "skjulte" alarmen? Eventuelt et program som lar seg søke igjennom og SLETTE ting. Bruker programmet "Tasky", som lar meg se kjørende programmer og tjenester, men der får jeg stoppet noe.

Vær så snill å hjelp meg, så jeg kan sove godt til helga igjen! :innocent:

Endret av Kristaafa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, desverre. Slettet en mappe fra Best Alarm som lå igjen på telefonen igår, men den ringte like herlig nå i mårres. Tror jeg skal prøve å installere alle trial-versjonene jeg testet på nytt, og se om konfigen ligger igjen på noen av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...