Whoopy Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Hei, jeg leter etter rolige sanger med rolige instrumenter eller rolig takt er det kanskje. Jeg vet at det er flere sånne tråder om dette, men det...ja, samma det. Jeg leter etter sanger som er som My December av Linkin Park og Here Without You av 3 Doors Down og liknende. Forslag anyone? Og kanskje dette kan bli en tråd der man gir andre råd også? Kan vel skrive de sangene jeg allerede har: Limp Bizkit-Behind Blue Eyes Lifehouse-Everything U2-Beautiful Day LOTR-Concerning Hobbits Linkin Park-My December Bruce Springsteen-Streets Of Philadelphia Gary Jules-Mad World The Fray-How To Save Life 3 Doors Down-Here Without You Endret 23. januar 2007 av Whoopy Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 REM - At My Most Beautiful. I tillegg en ganske fin sang. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 friends med joe satriani kanskje,,,, Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 En sang jeg liker er: The Fray - How to save a life Hørte den på Scrubs og Grey's Anatomy, passet veldig bra inn der Uansett så har Lifehouse et par rolige sanger med bare gitarer Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Deep Purple - Never a word Deep Purple - Clearly Quite Absurd Joe Satriani - Starry Night Tre rolige sanger som jeg liker veldig godt. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kamelot - A Sailorman's Hymn Cinderella - Heartbreak Station Da Vinci - Tarquinia Heart - Alone Sandy Posey - All Hung Up In Your Green Eyes Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Eels har mange fine sanger som sikkert passer inn her. Eels - Railroad man Eels - Dogs Life Eels - I Like Birds Det var det jeg kom på i farta Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Novastar - Never Back Down Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Takker Bare kom med flere forslag hvis dere vil Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Dream Theater - The Silent Man Porcupine Tree - Lazarus Opeth - In my time of need Lenke til kommentar
TreeHugger Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Love Will Keep Us Alive av Eagles^^ Neon Moon og Spiritual av Midnight Choir Autumn av Paolo Nutini Fields og Gold av Sting (Eva Cassidys versjon er min favorittsang) Nydelig pianosang: Her Most Beautiful Smile fra anime-serien Rurouni Kenshin Vil legge til den utrolig nydelige sangen Angel av Sarah McLachlan Endret 22. januar 2007 av TreeHugger Lenke til kommentar
Badering Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Uten å ha hørt det du nevner av sanger, så vil jeg anbefale Sigur Ròs. Rolig og vakker musikk i mesterklasse deluxè. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Limp Bizkit - Behind blue eyes The Verve - The drugs dont work Five for Fighting - Superman R.E.M - Leaving New York David Gray - Sail Away Green Day - She Green Day - Time of your life Sting - Fragile U2 - One Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Limp Bizkit - Behind blue eyes 7777756[/snapback] Det er vel The Who sin original? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ja. Fin post-count MGS3 :3 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Bør kanskje skyte inn at det ikke er vokal i de fleste sangene hans, men Buckethead er absolutt noe jeg kan anbefale videre. Tenker i grunn på COLMA-albumet ettersom jeg ikke har hørt så mye annet av han. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Pearl Jam - Nothingman Pearl Jam - Garden Clawfinger - I Guess I'll Never Know Jeff Buckley - Hallelujah Endret 23. januar 2007 av Tze Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Limp Bizkit - Behind blue eyes 7777756[/snapback] Det er vel The Who sin original? 7777778[/snapback] Men limp bizkit ligger mer i gata til det trådstarter søker. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Gary Jules - Mad World Edit: Haha glemte at den stod i første post Endret 23. januar 2007 av Termometer Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Coldplay har mange fine. Bla a: Coldplay - The Scientist Coldplay - One I Love Og Mange mange flere. Nesten alle Coldplay sangene mener jeg passer inn her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå