Sofakriger Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bibelen. Second that pluss samtlige norskbøker vi har hatt på skolen opp igjennom årene Lenke til kommentar
someOen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Eragon. Kort sagt: Uhhhrrrgg. Gwaaasrggl. GWWWWAAAAAH... GWAAAARGHHHLBGGLLLGRAWG. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 ja, er helt enig. Eragon er uten tvil den kjedeligste boka jeg noen gang har lest Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 ja, er helt enig. Eragon er uten tvil den kjedeligste boka jeg noen gang har lest Hdde egentlig tenkt å lese den, ettersom filmen var så skrekkelig dårlig, men tror jeg står over nå. Hehe. Trist som Faen er hvertfall noe av det dårligste jeg har lest. Leste den faktisk to ganger rett etter hverandre fordi jeg var sikker på at jeg hadde gått glipp av noe. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Trist som Faen er hvertfall noe av det dårligste jeg har lest. Leste den faktisk to ganger rett etter hverandre fordi jeg var sikker på at jeg hadde gått glipp av noe. Boka er i hvertfall kort. Det skal den ha. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har aldri lest ut en dårlig bok. Er boka dårlig gidder jeg ikke lese den ferdig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Samme her Jeg finner ut ganske tidlig om den er kjedelig eller ikke. Lenke til kommentar
SniperElite Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Bokhandleren i Kabul eneste grunnen til at jeg leste den ferdig er at jeg fikk den til bursdagen og hadde ikke sammvitighet til å la være å lese den ferdig Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hundre og en dag av Åsne Seierstad, gørr kjedelig bok. Bokhandleren i Kabul er også en bok jeg ikke kommer til å lese igjen Lenke til kommentar
Serene Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 I en tid der "alle" hadde lest DaVinchi koden skulle ikke jeg være noe dårligere, måtte jo vite hva de snakket om. Og etter 20 sider ga jeg opp, det er OVER min fatteevne at dette var dengangen store salgssuksess. Setninger som sa meg "se hvor mange kule adjektiver jeg kan da folkens" ga meg assosiasjoner til ungdomsskolestiler. Umulig å fullføre. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Leser ikke dårlige bøker, er det noe jeg ikke liker merker jeg det somregel fra første side. Er forøvrig ikke enig med dem som kaller Eragon for dårlig, den er ikke noe mesterverk, men fungerende lesning for min del. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 En eller flere av Wheel of Time-bøkene, av Robert Jordan. Chronicles of Amber av Roger Zelazny var så jævlig at jeg ikke klarte å fullføre den. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 trist som faen-ari behn................hahahahaha Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Leser ikke dårlige bøker, er det noe jeg ikke liker merker jeg det somregel fra første side. Da kan man undre seg over hvor mye god lesing du har gått glipp av. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvordan kan jeg gå glipp av god lesning når det i mine øyne, min subjektive mening, er dårlig lesning? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg veit du liker å kverulere, men poenget mitt er at du umulig kan bedømme en hel bok utifra én enkelt side. Men det er ikke jeg som går glipp av noe. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Synes ikke jeg går glipp av noe jeg heller, har kun 1 bok jeg har lagt fra meg til nå som jeg ikke har fullført og det var "Det gyldene snitt", ellers er samtlige bøker fortært med stor interesse. Lenke til kommentar
cathped Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 DaVinci koden stank..... Lenke til kommentar
cnon Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Entusiasme og Raseri av Ari Behn Lenke til kommentar
Amily Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Pennybøker. Huffhuff. Var medlem der et år eller noe, hadde ikke lest noen av bøkene, så gjorde jeg det, eller jeg kom aldri lengre enn til side 50 før jeg la dem fra meg igjen. Huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå