Gå til innhold

Vurderer og kjøpe XboX360 imorgen!

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Vanlig kabel som følger med 360'en er kompositt. Det er det dårligste kabelen du får til bilde.

Fra dårlig til bra.

Kompositt(gul rca plugg)

S-video

Scart med komp. og S-video

Scart RGB

Komponent (RGB)

VGA HD (det kan ha noe å si på TV'n/PJ'en om den liker VGA eller Komponent.)

DVI

Hdmi

Trur det er slik det går, mulig jeg husker feil.

Skal du ha scart RGB så er monster sin å anbefale. Den har optisk ut tilfelle du har eller har planer om å kjøpe Digital surroundanlegg.

SCART RGB

Og JA, det forskjell fra RGB og kompositt uansett. Selvfølgelig blir det ikke mye bedre hvis TV'n din ikke støtter RGB.

7770731[/snapback]

:scared:

Skal jeg skaffe alt det der, så koster det vel? 20-30 tusen? :scared:

:o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vanlig kabel som følger med 360'en er kompositt. Det er det dårligste kabelen du får til bilde.

Fra dårlig til bra.

Kompositt(gul rca plugg)

S-video

Scart RGB

Komponent (RGB)

DVI

Hdmi

Skal du ha scart RGB så er monster sin å anbefale. Den har optisk ut tilfelle du har eller har planer om å kjøpe Digital surroundanlegg.

SCART RGB

Og JA, det forskjell fra RGB og kompositt uansett. Selvfølgelig blir det ikke mye bedre hvis TV'n din ikke støtter RGB.

7770731[/snapback]

7770744[/snapback]

slapp av. det der er bare en oversikt over hva som gir best og dårligst bilde. det øverste er dårligst(det er kompositt som følger med) og det nederste er best.

Gå for microsoft sin RGB-scart, den har optisk til lyd, om du skulle trenge det senere og den gir et veldig bra bilde. Ikke gå for monster, med mindre du er veldig kresen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Fra dårlig til bra.

Kompositt(gul rca plugg)

S-video

Scart RGB

Komponent (RGB)

DVI

Hdmi

SCART RGB

7770731[/snapback]

7770744[/snapback]

slapp av. det der er bare en oversikt over hva som gir best og dårligst bilde. det øverste er dårligst(det er kompositt som følger med) og det nederste er best.

Gå for microsoft sin RGB-scart, den har optisk til lyd, om du skulle trenge det senere og den gir et veldig bra bilde. Ikke gå for monster, med mindre du er veldig kresen.

7770808[/snapback]

Aha, okey :D Da går jeg bare for en RCB-Scart da :D

Men muligens ikke imorgen :scared:

Men jeg vet ikke helt hvilket spill jeg skal velge av Dead Rising og Saints Row, noen innspill ? :)

Lenke til kommentar

Du kan laste ned gratis demo av både Saints Row og Dead Rising fra Xbox Live hvis du har Xbox360 med harddisk.

Ellers har jeg lest at Dead Rising er problematisk å spille på vanlig TV pga. at teksten ble umulig å lese. Tydeligvis en glipp av Capcom og det er mulig dette er fikset nå eller at du kan laste ned en oppdatering (hvis du har Xbox360 med harddisk da vel og merke).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Du kan laste ned gratis demo av både Saints Row og Dead Rising fra Xbox Live hvis du har Xbox360 med harddisk.

Ellers har jeg lest at Dead Rising er problematisk å spille på vanlig TV pga. at teksten ble umulig å lese. Tydeligvis en glipp av Capcom og det er mulig dette er fikset nå eller at du kan laste ned en oppdatering (hvis du har Xbox360 med harddisk da vel og merke).

7770906[/snapback]

Oki :D Tror det skal følge med en Harddisk i denne XboX360 pakken ? :)

Takker for alle svar i denne tråden! :)

God natt! :)

Mvh

Zynilum

Lenke til kommentar

Ja da det der er Xbox360 Premium pakken så den kommer med HDD.

Hvis har mulighet til å koble konsollen til internett så kan du jo å laste ned en del demoer fra Xbox Live. Det er en egen tråd her på forumet med oversikt over de demoene som er tilgjengelig og det er mer enn nok til å holde deg gående et par dager.

Så kan du jo også vurdere å se litt rundt på nettet etter tilbud på Xbox360 spill. Jeg vet at www.playx.no har noen still 199kr (ikke Saints Row og Dead Rising, men et par andre gode spill).

Saints Row er vel sonefritt så du kan importere det fra playasia.com eller videogamesplus.ca (hvis du har VISA kort). Saints Row koster ca.$40US +frakt noe som blir rundt 300kr og playasia.com kan halvere prisen de skriver på pakken slik at du slipper toll (du må be dem om å gjøre det).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Ja da det der er Xbox360 Premium pakken så den kommer med HDD.

Hvis har mulighet til å koble konsollen til internett så kan du jo å laste ned en del demoer fra Xbox Live. Det er en egen tråd her på forumet med oversikt over de demoene som er tilgjengelig og det er mer enn nok til å holde deg gående et par dager.

Så kan du jo også vurdere å se litt rundt på nettet etter tilbud på Xbox360 spill. Jeg vet at www.playx.no har noen still 199kr (ikke Saints Row og Dead Rising, men et par andre gode spill).

Saints Row er vel sonefritt så du kan importere det fra playasia.com eller videogamesplus.ca (hvis du har VISA kort). Saints Row koster ca.$40US +frakt noe som blir rundt 300kr og playasia.com kan halvere prisen de skriver på pakken slik at du slipper toll (du må be dem om å gjøre det).

7771145[/snapback]

Ah, hehe, ok :D

Ja, har kabler til internett fra PS2'en som jeg hadde.

Skal se innpå PlayX litt jeg :)

Takker for alle svar! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...