RamGuy Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg har ikke noe som helst peiling, eller erfaring med Fax.. Men jeg lurte på om det fantes noen gratis måte å sende fax (via PC, altså uten fax maskin).. Er det mulig? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Egentlig ikke. Fax er laget for å overføres via telefonlinje og vil i den sammenheng generere tellerskritt. Men dersom du vil betale litt kan du bruke telefaks.no. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Egentlig ikke. Fax er laget for å overføres via telefonlinje og vil i den sammenheng generere tellerskritt. Men dersom du vil betale litt kan du bruke telefaks.no. 7770551[/snapback] Kan det ikke sendes gratis over IP-telefoni? Vi har jo gratis teleskritt Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Kan det ikke sendes gratis over IP-telefoni?Vi har jo gratis teleskritt 7771265[/snapback] Ikke uten videre. Faks via iptelefoni fungerer svært dårlig. (joda, eg vet om mange tilfeller det går også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå