TEAM:defcon Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Skulle sette inn en Diskettstasjon i en ny pc idag. Men jeg fant ikke rett kontakt på hovedkortet, kun 2x IDE. Det jeg lurer på da, er om det fins overgang fra IDE til floppy-kontakt. Eller finnes det floppy-kontroller? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvilke hovedkort er dette? Jeg syntes det virker rveldig uvanlig å levere et hovedkort uten støtte for diskettstajon. Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Det er en Packard Bell-PC kjøpt på Elkjøp. Sikkert kjipt hovedkort Edit: ISTART6520 , for å være korrekt. Endret 21. januar 2007 av TEAM:defcon Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei! Har akkurat samme problemet... Fins det ingen andre utveier enn å kjøpe en usb-diskettstasjon? Noen må vel vite? Mvh Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Liker ikke å bumpe, men gir et forsøk. ingen som har forslag her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå