Gå til innhold

Nytt RC-fly! NYBEGYNNER!


pcpcpc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vil anbefale dere å tenke litt fremover dersom dere tror dere vil utvikle dere.Slike"enkle"modeller er gøy til de går i bakken;og da starter ofte problemene da de kan være leie å få i orden igjen og det blir dyrt.

Større fly er ofte lettere å kontrollere og ikke så utsatt for vind.Disse koster noe mer,men her kan du ta med elektronokk og motor til neste modell når du vil ta et skritt videre.

Kjøpte selv en Kyosho Calmato Trainer som jeg er kjempe fornøyd med.Har hatt diverse tøffe landinger,men med litt lim og ny propell(som er forbruksvare)så er det bare å starte opp igjen.Er utrolig masse på brukt markedet som er så godt som nytt,så her kan dere gjøre kjøp.Det koster noe mer,men det har dere igjen for senere.Kjøper dere brukt,ser ikke kjerringa hvor mye det koster :tease:

Lenke til kommentar
Vil anbefale dere å tenke litt fremover dersom dere tror dere vil utvikle dere.Slike"enkle"modeller er gøy til de går i bakken;og da starter ofte problemene da de kan være leie å få i orden igjen og det blir dyrt.

Større fly er ofte lettere å kontrollere og ikke så utsatt for vind.Disse koster noe mer,men her kan du ta med elektronokk og motor til neste modell når du vil ta et skritt videre.

Kjøpte selv en Kyosho Calmato Trainer som jeg er kjempe fornøyd med.Har hatt diverse tøffe landinger,men med litt lim og ny propell(som er forbruksvare)så er det bare å starte opp igjen.Er utrolig masse på brukt markedet som er så godt som nytt,så her kan dere gjøre kjøp.Det koster noe mer,men det har dere igjen for senere.Kjøper dere brukt,ser ikke kjerringa hvor mye det koster :tease:

7839867[/snapback]

Har kjøpt det til 699,- og er veldig fornøyd!

Når og vis det blir ødelgt kommer jeg til å kjøpe et bedre... ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

7839867[/snapback]

Har kjøpt det til 699,- og er veldig fornøyd!

Når og vis det blir ødelgt kommer jeg til å kjøpe et bedre... ;)

7871403[/snapback]

 

kjøp deg et ånkelig fly isteden, det gjorde jeg når jeg var nybegynner! startet først med rc bil. men syns det ikke var så vankselig å kjøre, så 2 uker etter jeg hadde kjøpt bil så dro jeg inn til small size i oslo og kjøpte et f-27b stryker fra parkzone. har hatt kunn et kræsj med det flyet, er veldig fornøyd med det. kommer til å kjøpe c typen snart, den er mye vanskleligere en b-typen er beørsteløst på c-typen, og går i 80mhp! ca. 130 km/t

 

dette flyet tåler veldig mye, er lagd av hard presset EPP. og den tåler valdig harde landinger. flyet mitt har stupt 3 meter rett ned i full fart og ødela ikke noe,

 

ps! koster ca. 1900,- kr. men da får du hva du kjøper!

 

link:

http://www.parkzone.com/Products/Default.aspx?ProdID=PKZ1200

 

anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...