Complexity Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 hei. For noen dager siden måtte prøve å redde noe fra en disk til en kompis, der windows hadde kræsjet og eneste løsning var å formatere, så koblet den i min for å prøve å redde ut det meste fra min windows.. Måtte da plugge den i raid porten (siden de 2 vanlige var i bruk av 2 viktige disker for mitt system) Kjørte allerede en disk på raid portene fra før. Etter at jeg hadde prøvd det med kompisen sin disk (som jeg ikke fikk til, og som nå er formatert) så får jeg ikke min disk til å virke.. Har prøvd å satt den tilbake på raid0, men hjelper ikke.. Her er bilder: Noen som vet hva som er feil? den er stappet med filmer så vil gjærne slippe å måtte formatere.. kan partition magic gjøre noe? har det.. mvh. Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 okei.. nå gjorde jeg noe skikkelig dumt.. klarte å lage ny partisjon på den, så alt ble borte... jaja.. den virker iværtfall.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Prøv et recoveryprogram neste gang. For eksempel Getdataback. Jeg prøvde det programet på en disk som var krasjet og fikk ut det meste av data. Edit: Du kan også prøve å finne data selv om disken er formatert. Endret 21. januar 2007 av Morten K Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Prøv et recoveryprogram neste gang.For eksempel Getdataback. Jeg prøvde det programet på en disk som var krasjet og fikk ut det meste av data. Edit: Du kan også prøve å finne data selv om disken er formatert. 7770363[/snapback] Takk for svar, men har begynt å sortere og slikt på pc'en nå, og at den disken var tømt gjør systemet mye mere ryddig, så jeg beholder den bare slik.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå