m0zzdart Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg har masse popup som kommer opp uten at jeg har gådd på nettet. bruker bare firerfox. har tatt full update med windows update. bruker avg har tatt full update på den. men bli ikke kvitt popupen. hvordan skal jeg få stoppet den? har jo formatert nettopp. gidder ikke formater igjen! Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 har lasta ned noen popu blocker program. de blocker dem. det er greit. men de popuene vises i ca et halvt sec. og så er de borte. men det er iriterende når jeg sitter å spiller. for da legger spillet seg ned til oppgave linja. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
perottol Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Start -> Kjør -> msconfig -> Ok Under oppstart fjerner du alt du vet du ikke trenger (alt unntatt antivirus, brannmur, spyaware programmer etc.) Restart maskin. Endret 24. januar 2007 av perottol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå