simma90 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg hadde windows xp pro før, så bestemte jeg meg for å bytte til linux(kubuntu edgy 6.10).. Etter en stund bestemte jeg meg i går for¨å bytte til windows igjen. nå fungerer det ganske bra igrunn, men pcen maser konstant om at jeg har lite minne på pcen, da jeg har en harddisk på 60 gb syntes jeg dette var utrolig rart. når jeg så på statusen til harddisken står det at jeg har 2.8gb størrelse på harddisk.. hva skal jeg gjøre ?! forstår ikke en dritt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg hadde windows xp pro før, så bestemte jeg meg for å bytte til linux(kubuntu edgy 6.10).. Etter en stund bestemte jeg meg i går for¨å bytte til windows igjen. nå fungerer det ganske bra igrunn, men pcen maser konstant om at jeg har lite minne på pcen, da jeg har en harddisk på 60 gb syntes jeg dette var utrolig rart. når jeg så på statusen til harddisken står det at jeg har 2.8gb størrelse på harddisk.. hva skal jeg gjøre ?! forstår ikke en dritt.. 7770051[/snapback] du har sletta partisjonen til ubuntu? Lenke til kommentar
simma90 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 du har sletta partisjonen til ubuntu? 7770075[/snapback] Nei jeg tror ikke det.. :S er det noen måte jeg kan gjøre dette Uten å måtte slette å legge inn igjen windows ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Du må se status i Diskbehandling. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Kanskje best du legger ut et slikt bilde her. Lenke til kommentar
simma90 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg måtte til slutt kjøre xp opsettet en gang til å slette partisjonen fra kubuntu Nå fungerer den perfekt..nesten ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå