tormi Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Hei folkens... Jeg har kjøpt denne. Da jeg koblet opp PC fikk jeg viften i kabinettet til å gå - men etter en reboot så virker den ikke.. Noen som har erfaring. Så en som hadde anmeldt den sa man måtte "lirke" på knappen - men jeg får det ikke til. All hjelp mottas med takk. Endret 23. januar 2007 av tormi Lenke til kommentar
tormi Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Andre som har tips om andre kabinetter med vifte i kan sikkert også komme med tips... Utrolig kjedelig å måtte koble ned hele PC og levere den inn igjen om det er mulig å fikse dette selv. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har bygget en maskin med et slikt kabinett, og såvidt jeg husker er 250mm-viften koblet rett til en 4-pins 12v molex (samme som du kobler til f.eks. harddisk). Det er ingen form for styring utover dette, så når PC'en er slått på skal viften gå. Prøv å flytt powerkabelen til viften over på en av de andre kursene, f.eks. til samme som du har DVD-brenneren på (hvis du har det da). Sjekk også at det ikke er kommet noe inn i viftehuset som gjør at vifta hindres i å rotere (kanskje en skrue eller noe er falt inni viftehuset). Lenke til kommentar
tormi Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Jeg hadde allerede forsøkt dette, men da jeg for andre gang byttet strømkabel så funket den som en kule... MEGET fornøyd nå Og ja jeg prøvde den samme som DVD kabelen og det var det som funket - takker! Endret 23. januar 2007 av tormi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå