Spiff Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hallois, det er en irriterende gnom som tar opp all båndbredden på nettet jeg er på. Jeg lurer på om det er mulig å ta i bruk arp poisoning fra min maskin, for å omdirigere all trafikk fra pcen hans til routeren til en ikke-eksisterende addresse og det samme med trafikk som går til pcen hans fra routeren, og dermed kutte nett-tilgangen hans. Jeg er absolutt ikke helt stø på sånt, og jeg vet ikke om det er mulig. Jeg fant noe her, men jeg får det ikke til å fungere. Er det noen luringer som kan hjelpe meg? PS! Jeg har ikke tilgang til routeren. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 ta det heller i det andre forumet du posta, sånne ting blir slått hardt ned på her. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvis du ikke har tilgang til routeren, hva pokker skal du med det da? Høres utrolig suspekt ut. Ja alt er mulig, men har du ikke peiling, kan du like godt glemme hele saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå