extodus Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Har en hp bærbar pc som jeg har hat i 4 mnd, har ikke være noe problemer med den utenom her i dag. Pcen sto på høykant noe som den har gjort i noen dager nå vet ikke om det har noe med saken og gjøre men plutselig begynte pcen og gå i en alarm modus, pcen var slått av og jeg kunne ikke trykke på noen knapper, den lagde noen veldig høye alarm lyder og vifta begynte og blåse noe sykt. Måtte til slutt ta ut batteriet på pcen og den sluttet, etterpå virker det som pc er like god som den var før dette skjedde. Er det noen som vet hva denne modus er og hvorfor den starte, og om noe evt er skadet på pcen. Endret 21. januar 2007 av extodus Lenke til kommentar
Loko Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har en hp bærbar pc som jeg har hat i 4 mnd, har ikke være noe problemer med den utenom her i dag. Pcen sto på høykant noe som den har gjort i noen dager nå vet ikke om det har noe med saken og gjøre men plutselig begynte pcen og gå i en alarm modus, pcen var slått av og jeg kunne ikke trykke på noen knapper, den lagde noen veldig høye alarm lyder og vifta begynte og blåse noe sykt. Måtte til slutt ta ut batteriet på pcen og den sluttet, etterpå virker det som pc er like god som den var før dette skjedde. Er det noen som vet hva denne modus er og hvorfor den starte, og om noe evt er skadet på pcen. 7769933[/snapback] Det hørtes nesten ut som at CPU ble for varm. En del pc'r har en alarm, som bråker no jævli, når temperaturen på CPU kommer opp til et (kritisk?) angitt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå