skylinepower Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 hei jeg har ødelagt min boxed kjøler for lenge siden, det var de festene som var ødelagt i går tenkte jeg at jeg måtte greie og få på min 12cm på den så i dag gjor jag det. her er bilder: noen tips til hvordan jeg skal få til feste siden de er ødelagt? Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Er det 2 stk av festene som er ødelagte? Viss det bare er 1 av festene som er ødelagt så kan du prøve og sette kjølern på plass og se om det går... Tror ikke det gjør noe. CPU'en overlever. Ser (på festene) at dette er en Intel prosessor (kjøler). EDIT: Fra din signatur: jeg hadde den på verksted og han fant ut at cpu vifta ikke var festet på to av klemmene, så han satt de på. Så 2 av festene er ødelagte... Viss det er metallet som er bøyd kan du prøve og rette det opp? Endret 21. januar 2007 av narutofan Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 flere komentarer Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 funker ikke autofokus på kameraet? det ser jo nesten ut som om det bare er å bøye litt i metallet.. men søk litt rundt, kanskje du finner noen fester som selges separat? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 funker ikke autofokus på kameraet hva heter det på engelsk? liker ikek det jeg heller nei Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 flere komentarer? tips til fester og bak plate for og få kjøleren festet? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 funker ikke autofokus på kameraet? 7774749[/snapback] QFT! Men skjønner ikke helt poenget med en 120mm vifte når du blokkerer 40% av luftflyten med den....treplaten eller hva det nå er. Da kunne du likegodt ha brukt en 80mm vifte uten den platen. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 men luften presses ned så rekner med at det går greit og er bedre en boxed vifta så... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hadde det vært en trakt med skråsider hadde luften blitt presset ned ja, men sånn som det er nå bare stopper den på platen. du mister altså mye kjøleeffekt på det. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 noen tips til hvordan je kan rette opp det? må teste den slik og så får jeg se om jeg liker det jeg ser Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 http://www.microplex.no/search.aspx?query=fanadapter Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 går det ike an og lage noe slikt? koster penger sju Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Prøv med litt melkepapp og gaffateip (eller annen litt sterk teip for den saks skyld). Litt fantasi og nevenyttighet har fostret mange gode ideer. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Koster ting penger? Hva blir det neste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå