Casiraghi Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Nettet mitt er helt på tur - helt uten videre så blir ruteren "koblet fra" alle lys blinker og det tar ett minutt eller to før den er på nett igjen. Utrolig irriterende når du er i samtaler på msn,laster ned noe eller rett og slett surfer rundt på nettet. Dette har ikke vært noe stort problem før nå etter nyttår, før kunne det skje en gang i blant, men nå skjer det hele tiden. ISP er NGT, så å ringe de gidder jeg ikke vurdere en gang... så jeg lurte på om noen her inne har en finurlig løsning? åpne porter? oppgradere ruteren? anyone? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Nettet mitt er helt på tur - helt uten videre så blir ruteren "koblet fra" alle lys blinker og det tar ett minutt eller to før den er på nett igjen. Utrolig irriterende når du er i samtaler på msn,laster ned noe eller rett og slett surfer rundt på nettet. Dette har ikke vært noe stort problem før nå etter nyttår, før kunne det skje en gang i blant, men nå skjer det hele tiden. ISP er NGT, så å ringe de gidder jeg ikke vurdere en gang... så jeg lurte på om noen her inne har en finurlig løsning? åpne porter? oppgradere ruteren? anyone? 7769852[/snapback] Du kan jo prøve å oppdatere firmwaren på ruteren... Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 ja okei hvor gjør jeg dette? har en thomson ruter. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 ja okei hvor gjør jeg dette? har en thomson ruter. 7770391[/snapback] Hos nextgentel gjør du det verfall via kundesidene... Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 har prøvd, men finner det ikke ? =/ Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Da vet desverre ikke jeg....jeg har imidlertid greie erfaringer med å sende e-post til NGT. Vil tro at hvis du tar kontakt med de så kommer de og fikser problemet, gjerne gir deg en ny ruter.. Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 I will try tusen takk! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nettet mitt er helt på tur - helt uten videre så blir ruteren "koblet fra" alle lys blinker og det tar ett minutt eller to før den er på nett igjen. Utrolig irriterende når du er i samtaler på msn,laster ned noe eller rett og slett surfer rundt på nettet. Dette har ikke vært noe stort problem før nå etter nyttår, før kunne det skje en gang i blant, men nå skjer det hele tiden. ISP er NGT, så å ringe de gidder jeg ikke vurdere en gang... så jeg lurte på om noen her inne har en finurlig løsning? åpne porter? oppgradere ruteren? anyone? 7769852[/snapback] Ring din isp, broder`n hadde samme problemet. og Modemet var tatt kveld der. Samt det var feil i sentralen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå