abrj Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Hei. Har sittet og sett rundt på nettet etter et enkelt php skript for å generere en kalender som viser gjeldende måned, og hvor jeg også kan bla fremover og bakover. Jeg har sett på Hotscripts osv, men det er jo bare ørten sider med kalendre med koder store og stygge som et fjell. Hadde også vært en fordel om ukene startet på Mandag. Noen som kan hjelpe meg med et kalenderskript? Endret 21. januar 2007 av abrj Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei.Har sittet og sett rundt på nettet etter et enkelt php skript for å generere en kalender som viser gjeldende måned, og hvor jeg også kan bla fremover og bakover. Jeg har sett på Hotscripts osv, men det er jo bare ørten sider med kalendre med koder store og stygge som et fjell. Hadde også vært en fordel om ukene startet på Mandag. Noen som kan hjelpe meg med et kalenderskript? 7769588[/snapback] Anbefaler søkefunksjonen på forumet! se her har søkt litt Lenke til kommentar
abrj Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 joda, søkefunksjonen her på forumet er prøvd den, og den du linket til var grei den. Men tar imot flere tips også Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Her er også en tråd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå