Swafty Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (Åfftåppikk: fLeReK, hvem er på bildet i avataren din? Han så føbaska kjent ut...) 9067075[/snapback] Det er han som tar av på debatter og sånn Edit, skriveleif 9067757[/snapback] Hans Bauge Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 For å si det så har jeg å trådstarter samme problem.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 For å si det så har jeg å trådstarter samme problem.. 9072038[/snapback] Ja, men trur faktisk ikke at noen har så masse som meg... Jeg synes selv at d er sykt! Menmen, må bare leve med det... vet hvertfall at jeg er mann da :!: Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Pix or it did't happen Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hvis du er ganske tynn vil du få mer hår på leggene for å holde varmen, spis gutt. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hvis du er ganske tynn vil du få mer hår på leggene for å holde varmen, spis gutt. 9073804[/snapback] Kanskje derfor eg har mykje hår på beina ... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Oppdatering: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Veit tråden er gamal, men poster fordet. Endret 8. oktober 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Yo en jeg skjenner, han hadde drit mye hår på bena og hue. Sikkert pikken og. Uansett da en dag så barberte han alt(pause hører naboen bange en dame) så lagde han strikke lue av håret. Så når folk sa: du har ikke hår på hodet haha. Så svarte han: Jo Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er ikke dette lite hår på beina? Er 15. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det så litt tynt ut ja, men det blir mer med åra. Her er min legg Endret 13. januar 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Der begynner det å komme seg, ja. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nå skjønner jeg virkelig hvor tidlig ute jeg var... er 16 nå.. Slenger ut bilde senere om jeg husker det Lenke til kommentar
Devolder Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg shaver beina. Er 17 år. Begynte med det våren i fjor siden da begynte jeg med sykling. I landeveissykling shaver stort sett alle beina. Hvis ikke blir de sett på som uerfarne og bajaser i feltet. Også for å slippe å få hår inn i sårene hvis man eventuelt velter. Jeg blei ihvertfall veldig brun den sommeren iforhold til andre sommere. Nå har jeg ikke shavet sida slutten av september. Har ikke noe særlig mer hår nå enn før jeg shavet dem. Å shave dem om høsten og vinteren kommer jeg ikke til å gjøre. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er jo bare kvinnfolkbein her i tråden jo, tsssk! Hvor er mannepelsene? :!: Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Få se dine legger da, så får vi se hvem av oss som har mest pels. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tar deg på ordet og flekker pailabbene, så kan vi lage en klubb for de med mannebein. Uansett, dårlig mobilkamera, så de gode detaljene (tå-hår osv) kom ikke med Med slike pailabber kan en snike seg usett inn i arabisk territorium. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg er 15 og har ikke noe hår på legga/beinet i det hele tatt.. Kan jeg selv gjøre noe for at jeg skal få hår der? Ganske irriterende egentlig å gå i shorts og se ut som en 10 åring på beinet liksom..! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg er 15 og har ikke noe hår på legga/beinet i det hele tatt.. Kan jeg selv gjøre noe for at jeg skal få hår der? Ganske irriterende egentlig å gå i shorts og se ut som en 10 åring på beinet liksom..! Nå skal ikke jeg sette domme tanker i hodet ditt - lærte av mine egne forsøk! Ikke tenk på det, det er ikke mer tøft å se ut som en elg på bena enn ikke Husk at noen aldri får mørke hår. Skulle gjerne ønske jeg ikke hadde mørke hår i ansiktet (Bart, skjegg) selv!.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå