Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mye hår på beinene


Gjest Gjest_rolf_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehh... det der var faen ikke mye hår da :ermm:  Har masse mer jeg...

8981388[/snapback]

Ser ikkje so mykje ut på bilete, og dessutan er eg berre snart 13 år. Har hatt ein del hår på beina i eit par år eller meir.

8981529[/snapback]

 

 

Hadde hvertfall like mye, om ikke mer da jeg var 13 :) Menmen.. det er visst ingenting å gjøre med :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har litt mer og mørkere hår enn på bildet nå...

 

(Shavet for 2-3 uker siden)

8982560[/snapback]

 

 

Shavet? :cry: Blir d ikke hårene dine svartere og flere som sagt lenger bak her da? Just wondering... :)

8982929[/snapback]

 

Jeg forklarte det ganske godt, om du leste posten min.

 

Om de blir svartere? Nei.

Om de blir flere? Ja, det kan poppe ut flere hår pr hårrot enn normalt.

 

Dessuten ville jeg aldri shavet leggene mine, bare fordi jeg ikke liker hår. Er en del av å være mannen :thumbup:

Framfor en av de moderne metroseksuelle guttene - de som går rundt med sminke, rosa pannebånd og er generelt feminime.

Lenke til kommentar

Hårete bein ja, her kjenner jeg meg igjen! har alltid fått høre dette jeg, men den dag idag pleier jeg å le av det og si at jeg er den kurdiske statsministeren... Om sommeren pleier jeg likevel å stusse hårene (les ikke barbere) bruker bare en hårtrimmer så jeg halverer hårene slik at jeg ser litt mer normal ut... Ettersom jeg ikke har hår på kassa, ryggen eller massiv hårvekst i ansiktet ser det utroli dumt ut med skikkeli hårete bein!

Lenke til kommentar
Eh.. vanlig å se sånn ut når en er 12?  :blush:

 

80783.jpeg

8953006[/snapback]

 

Hva er normalen? (Retorisk)

 

Noen starter puberteten tidligere enn andre, og om det så ligger i genene å ha mye hår så ser jeg ikke problemet.

 

 

(Gutter, jeg shaver ikke på grunn av feminitetens skyld, men på grunn av sportens. Er syk nå, så det gror som bare faen)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg shaver ikke og har egentlig ikke planer om å gjøre det heller. Folk som ikke har hår på beina ser ikke ut som menn, rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Eh.. vanlig å se sånn ut når en er 12?  :blush:

 

80783.jpeg

8953006[/snapback]

Gratulerer, du er mann! Mest sansynlig vil det ikke bli noe særlig lenger en dette.

 

men ingen andre i klassen har det lsm bare, de synes det er mye.. ser at en del jenter glor på beina når jeg bader. kan det ha no med håra å gjøre? :blush:

8953029[/snapback]

De som synes det er mye er ikke mann enda, du skal le av dem og si "I'm a man, you're not!"

At jentene glor på beina dine kan komme av mange ting. Enten så liker de at du er mann, eller så er de såpass umodne at de synes det er "litt skummelt".

 

Du må heve deg over slikt tull og innse at du ligger milevis foran de andre i klassen din. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Eh.. vanlig å se sånn ut når en er 12?  :blush:

 

80783.jpeg

8953006[/snapback]

Gratulerer, du er mann! Mest sansynlig vil det ikke bli noe særlig lenger en dette.

 

men ingen andre i klassen har det lsm bare, de synes det er mye.. ser at en del jenter glor på beina når jeg bader. kan det ha no med håra å gjøre? :blush:

8953029[/snapback]

De som synes det er mye er ikke mann enda, du skal le av dem og si "I'm a man, you're not!"

At jentene glor på beina dine kan komme av mange ting. Enten så liker de at du er mann, eller så er de såpass umodne at de synes det er "litt skummelt".

 

Du må heve deg over slikt tull og innse at du ligger milevis foran de andre i klassen din. :thumbup:

9013316[/snapback]

 

vis frem dine hår da, fLeReK! ;)

Lenke til kommentar
(Gutter, jeg shaver ikke på grunn av feminitetens skyld, men på grunn av sportens. Er syk nå, så det gror som bare faen)

8987905[/snapback]

Eller driver du med sporten for barberingens skyld? :hmm:

9027128[/snapback]

 

Ja shavet for første gang etter å ha drevet med det i 6 år så det må nok være godt planlagt fra min side isåfall.

 

Nå begynner det å stabiliserer seg igjen, og ser at det gror.

 

Det ser ikke ut som om de er shavet lengre...

Lenke til kommentar

Man får være som man er, når man ikke ble som man skulle.

 

Det gikk ei stund før puberteten tok tak i meg, men når den først starta... POW, hår i trynet, hår på legger, lår, rygg, armer, tær.

Akkurat slik det skal være for en viking fra det kalde nord! :!:

Men må si det er et sant helvete å ha på seg stilongs, etter hårveksten på leggene. Dæken å det gjør vondt!

 

(Åfftåppikk: fLeReK, hvem er på bildet i avataren din? Han så føbaska kjent ut...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...