Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mye hår på beinene

Gjest Gjest_rolf_*

Anbefalte innlegg

Har selv kun opplevd posetive reaksjoner fra jenter når det gjelder mye hår på bena...

Når det gjelder gutter så har noen sagt varulv på kødd bare. For guds skyld IKKE barber eller noe lignende, selv så ler jeg når jeg ser en fyr som har babert bena.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oki, takk for svar :p men ingen andre i klassen har det lsm bare, de synes det er mye.. ser at en del jenter glor på beina når jeg bader. kan det ha no med håra å gjøre? :blush:

8953029[/snapback]

De synes det sikkert er litt mandig og sexy med litt hår på leggene :cool:

Lenke til kommentar

Føler ikke at at det er noe must for meg som bor i Bærum øst å barbere leggene. Kjenner nok fra Oslo vest og Snarøya til å si at det er veldig få som barberer leggene. Enest grunn man har til å barbere leggene er for å gjøre det jevnt hvis du for eksempel må teipe den ene ankelen. Ser ikke bra ut med skog til halvveis på leggen og så baby ass.

Lenke til kommentar
Og det er ikek noe point å barbere legga, de vokser altfor fort ut igjen.

8955766[/snapback]

Om vi ser bort ifra det, hva er poenget?

8956022[/snapback]

Poenget med hva? Å shave legga?

Jeg ser ikke noe fordel med å shave leggene, om man virkelig ikke liker lengden kan man jo ta en hårklipp maskin å sette på 1 cm, så er det bare å barbere, men jeg tror ikke det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Jeg har som sagt en hel god del hår på beina, og har ikke noe problem med det. Du er bare mer mann enn de andre i klassen ;)

8956681[/snapback]

Hjelper ikke om du ter deg som ei kjerring, shark ;)

Hva har folk egentlig med å bryr seg om slikt. Om noen er 5 cm høyere enn snittet i klassen så er det vel ingen som bryr seg. (Verre om man er 5 cm lavere enn snittet)

Ikke bry dere om hvordan andre er, iallefall hvordan de ser ut, på grunn av gener.

Om man er høy/lav, store/små pupper, stygg/pen, burde ikke ha noen ed hvordan man oppfører seg mot andre.

Lenke til kommentar

Å barbere leggane er ikkje noko eg ville gjort. Husker eg gjorde det då eg var nokre år yngre. :!:

Eg har mykje hår på leggane, mest av alle i klassen og eg er snart 13 år. Mine hår er mørke og vises godt. Har du hår, er du mandig. Det ville eg sagt.

Eg har ein i klassen som har mykje hår, men det er på armane. :ermm: Og for å ikkje vere so gamal, synest eg han har litt mykje. Men eg ville ikkje sagt det var mandig å ha hår på armane.

Mysto: Eg trur ikkje det er mange som meiner shavet legger er noko pent for menn.

Edit: Skrivefeil.

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_*
Å barbere leggane er ikkje noko eg ville gjort. Husker eg gjorde det då eg var nokre år yngre. :!:

Eg har mykje hår på leggane, mest av alle i klassen og eg er snart 13 år. Mine hår er mørke og vises godt. Har du hår, er du mandig. Det ville eg sagt.

Eg har ein i klassen som har mykje hår, men det er på armane. :ermm: Og for å ikkje vere so gamal, synest eg han har litt mykje. Men eg ville ikkje sagt det var mandig å ha hår på armane.

Mysto: Eg trur ikkje det er mange som meiner shavet legger er noko pent for menn.

Edit: Skrivefeil.

8978795[/snapback]

Godt at jeg ikke er den eneste da.. :p bilde?

er kanskje litt mandig ja.. vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Men såg at det var skrevet litt lengere bak her at det var en myte at når du først hadde barbert deg så kom hårene enda sterkere tilbake... Myte elr ikke? Noen som har erfaringer? :p

Men du kan jo stusse litt da! Jeg har selv jævli masse hår.. spessielt på undersiden av låret :blush::cool:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_*
Bilete av kva? Kan ikkje ta bilete i kved uansett, for mobilen vil ikkje kople seg til PCen. ;)

8979309[/snapback]

beina..

Lenke til kommentar
Men såg at det var skrevet litt lengere bak her at det var en myte at når du først hadde barbert deg så kom hårene enda sterkere tilbake... Myte elr ikke?  Noen som har erfaringer? :p

Men du kan jo stusse litt da!  Jeg har selv jævli masse hår.. spessielt på undersiden av låret  :blush:  :cool:

8979524[/snapback]

Det hender at det popper ut flere hårstrå frå hver enkelt hårrot. F.eks: Du går fra 50 hårstrå i 50 røtter, til 60 hårstrå fordelt på 50 røtter :)

Har godt med hår på legger og lår, har aldri plaget meg noe stort, heller ikke når jeg gikk på skole. Glattbarberte legger/lår på menn er uansett noe av det ekleste som finnes, med mindre du skal stille i fitnesskonkurranse/bodybuilding av noe slag. Det aller verste er halvfeite, bleike, nordmenn over 40 år, som har glattbarberte legger. Tror de fleste jenter sier seg enige ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...