Islanbadsj Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Må jo ha hår på beina, er jo mann for faen! Kan garantere at jeg hadde blitt sett styggt på/mobbet hvis jeg hadde kommet med glattbarberte bein en dag. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Blir sett "ned" på om man er glatt på beina. Bla shavet en gong av en gjeng mens jeg ha knalla. Viste det til folk å fikk reaksjonen om at det SKAL være hår på mannebein Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 og ja, jeg bor i Asker. 7844868[/snapback] Kjære Gud,Du som bor i Blærum. Led meg ikke inn i Asker, Der hvor djevelen går og trasker, Med ræva full av tomflasker. Godt gammelt rim fra da min mor var ung luni, hva mente du med den midterste setningen din? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Altså, hvis det bare gjelder leggene så er jeg enig med alle andre. Det er ikke no grunn til å ta det av. Men hvis du også har hår på rumpa, og i sprekken for den sags skyld, så burde du ta bort det. Noen i klassen min har det. Det er ikke fint EDIT: Leif Endret 1. februar 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kjære Gud,Du som bor i Blærum. Led meg ikke inn i Asker, Der hvor djevelen går og trasker, Med ræva full av tomflasker. Godt gammelt rim fra da min mor var ung 7845673[/snapback] jeg lærte den slik: Fader vår Du som bor i Oppegård Led oss ikke inn i Asker Der fanden går og trasker Med lomma full av brennvinsflasker Med frels oss fra det onde Som heter [Navn på en rektor] Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jaja...Asker er et helvetessted, men som de felste som kjenner meg veit, er ikke alle idioter XD Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Altså, hvis det bare gjelder leggene så er jeg enig med alle andre. Det er ikke no grunn til å ta det av. Men hvis du også har hår på rumpa, og i sprekken for den sags skyld, så burde du ta bort det. Noen i klassen min har det. Det er ikke fint EDIT: Leif 7845683[/snapback] Har hørt noen rykter om at hårene der bak faktisk skal ha en funksjon; nemlig å stoppe uønsket lukt fra å sive ut.. Om dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke. Synes det høres litt merkelig ut, egentlig. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hår er mann haha, skal du barbere deg kan du like greit hive på pannebånd/caps, stripete genser og snus under leppa! hint hint, Bærum & Asker Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hår er mann haha, skal du barbere deg kan du like greit hive på pannebånd/caps, stripete genser og snus under leppa! hint hint, Bærum & Asker 7848381[/snapback] SKjønner ikke hvorfor alle sier at man MÅ være soss for å shave seg og at man er mann hvis man har hår. Selv liker jeg f.eks å shave meg under armene fordi det lukter dritt fort hvis man har hår der, og bena blir finere uten en skog utenpå, og ballen ikke ser ut som en stor busk. Men jeg er ikke soss og jeg er ikke mindre mann enn andre er på min alder. . . Endret 1. februar 2007 av DNA Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du som bor i Blærum.Led meg ikke inn i Asker, Der hvor djevelen går og trasker, Med ræva full av tomflasker. Godt gammelt rim fra da min mor var ung 7845673[/snapback] Jasså. Første gang jeg hørte den. Hvor er det man sier sånne uforskammede ting om Norges navle? Jaja...Asker er et helvetessted, men som de felste som kjenner meg veit, er ikke alle idioter XD 7846735[/snapback] Det er da en masse hyggelige folk i Asker. Nært til naturen er det også, men samtidig ikke langt fra byen. Perfekt for meg ihvertfall. Tipper at bare en brøkdel av de som kaller Asker så forferdelig keegt faktisk har vært her. Det er en del keege, sikkert flere enn mange andre steder i landet, men det er nok av vanlige folk også. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 keege for faen? 7848978[/snapback] Keeg = Soss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mange hyggelige og rare folk inne på Meny hver dag, men også mange keeeeg ppl =( Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Bor selv i Blærum og kan si det at ingen av de jeg henger med til vanlig er i nærheten av Keege Men det er nok av de brunkrem-smørende, bånd på hodet, "null-guts" folka som bor her ja EDIT: Denne tråden har gått noe helt vilt OT Endret 1. februar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ikke helt... Bare litt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hadde ledd mer av gutten som barberer beina, for å si det sånn. Hadde mye hår på legger og armer til aldern jeg også. Sånn det skal være. Bare de andre barna som henger etter ; ) Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bob Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har hørt noen rykter om at hårene der bak faktisk skal ha en funksjon; nemlig å stoppe uønsket lukt fra å sive ut.. Om dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke. Synes det høres litt merkelig ut, egentlig. 7847200[/snapback] Jeg har hørt noe tilsvarende, men ikke helt likt. Hår vekst bidrar vist til å hemme bakteriespredning. Derfor man gjerne har det både i rompa (hvor det er mange ulumske bakterier) og rundt penis (hvor man er mottagelig for infeksjoner). Det er også en av grunnene til at det ikke er bra å barbere seg i skrittet, uansett kjønn. Jeg har selv masse hår på leggen, og er ikke flau over det... Jeg har også endel hår i rumpa... Hva syns folk om det? Har aldri tenkt på at det er ekkelt, da jeg ikke viser rumpa mi så veldig ofte til andre.. 7857881[/snapback] Hvorfor skal folk synes noe om det? Hvis noen kommenterer det synes jeg du skal spørre Når jeg var i 16 års alderen hadde vi et uttrykk (Aner ikke om det kun var lokalt). "Du er ikke voksen før det lugger når du driter" :-) Jeg er en av de med heftig hårvekst, men har såpass flaks at det relativt riktig plassert. Og da mener jeg mye mindre pels på ryggen enn resten av hårveksten indikerer :-) Jeg for min del barberer trynet, samt trimmer hårene under armene. Veit det er litt merkelig, men jeg tolererer den lille hårveksten jeg har på ryggen/nakken, men kan ikke fordra at det blir for mye under armene. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Eh.. vanlig å se sånn ut når en er 12? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jeg hadde sånne bein da jeg var 12. Hvor hårete bein folk har varierer veldig mye, men unormalt er det der ikke Endret 27. juni 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 oki, takk for svar men ingen andre i klassen har det lsm bare, de synes det er mye.. ser at en del jenter glor på beina når jeg bader. kan det ha no med håra å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå