Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mye hår på beinene

Gjest Gjest_rolf_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og ja, jeg bor i Asker.

7844868[/snapback]

Kjære Gud,

Du som bor i Blærum.

Led meg ikke inn i Asker,

Der hvor djevelen går og trasker,

Med ræva full av tomflasker.

Godt gammelt rim fra da min mor var ung :wee:

luni, hva mente du med den midterste setningen din?

Lenke til kommentar

Altså, hvis det bare gjelder leggene så er jeg enig med alle andre. Det er ikke no grunn til å ta det av. Men hvis du også har hår på rumpa, og i sprekken for den sags skyld, så burde du ta bort det. Noen i klassen min har det. Det er ikke fint :sick:

EDIT: Leif

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
Kjære Gud,

Du som bor i Blærum.

7845673[/snapback]

jeg lærte den slik:

Fader vår

Du som bor i Oppegård

Led oss ikke inn i Asker

Der fanden går og trasker

Med lomma full av brennvinsflasker

Med frels oss fra det onde

Som heter [Navn på en rektor]

Lenke til kommentar
Altså, hvis det bare gjelder leggene så er jeg enig med alle andre. Det er ikke no grunn til å ta det av. Men hvis du også har hår på rumpa, og i sprekken for den sags skyld, så burde du ta bort det. Noen i klassen min har det. Det er ikke fint :sick:

EDIT: Leif

7845683[/snapback]

Har hørt noen rykter om at hårene der bak faktisk skal ha en funksjon; nemlig å stoppe uønsket lukt fra å sive ut.. Om dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke. Synes det høres litt merkelig ut, egentlig.

Lenke til kommentar
Hår er mann :D haha, skal du barbere deg kan du like greit hive på pannebånd/caps, stripete genser og snus under leppa!  :whistle: hint hint, Bærum & Asker :)

7848381[/snapback]

SKjønner ikke hvorfor alle sier at man MÅ være soss for å shave seg og at man er mann hvis man har hår. Selv liker jeg f.eks å shave meg under armene fordi det lukter dritt fort hvis man har hår der, og bena blir finere uten en skog utenpå, og ballen ikke ser ut som en stor busk. Men jeg er ikke soss og jeg er ikke mindre mann enn andre er på min alder. . .

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Du som bor i Blærum.

7845673[/snapback]

Jasså. Første gang jeg hørte den. Hvor er det man sier sånne uforskammede ting om Norges navle? :whistle:

Jaja...Asker er et helvetessted, men som de felste som kjenner meg veit, er ikke alle idioter XD

7846735[/snapback]

Det er da en masse hyggelige folk i Asker. Nært til naturen er det også, men samtidig ikke langt fra byen. Perfekt for meg ihvertfall.

Tipper at bare en brøkdel av de som kaller Asker så forferdelig keegt faktisk har vært her. Det er en del keege, sikkert flere enn mange andre steder i landet, men det er nok av vanlige folk også.

Lenke til kommentar

Bor selv i Blærum og kan si det at ingen av de jeg henger med til vanlig er i nærheten av Keege :)

Men det er nok av de brunkrem-smørende, bånd på hodet, "null-guts" folka som bor her ja :dontgetit:

EDIT: Denne tråden har gått noe helt vilt OT :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bob
Har hørt noen rykter om at hårene der bak faktisk skal ha en funksjon; nemlig å stoppe uønsket lukt fra å sive ut.. Om dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke. Synes det høres litt merkelig ut, egentlig.

7847200[/snapback]

Jeg har hørt noe tilsvarende, men ikke helt likt. Hår vekst bidrar vist til å hemme bakteriespredning. Derfor man gjerne har det både i rompa (hvor det er mange ulumske bakterier) og rundt penis (hvor man er mottagelig for infeksjoner). Det er også en av grunnene til at det ikke er bra å barbere seg i skrittet, uansett kjønn.

Jeg har selv masse hår på leggen, og er ikke flau over det... Jeg har også endel hår i rumpa... Hva syns folk om det? Har aldri tenkt på at det er ekkelt, da jeg ikke viser rumpa mi så veldig ofte til andre..

7857881[/snapback]

Hvorfor skal folk synes noe om det? Hvis noen kommenterer det synes jeg du skal spørre :cool:

Når jeg var i 16 års alderen hadde vi et uttrykk (Aner ikke om det kun var lokalt). "Du er ikke voksen før det lugger når du driter" :-)

Jeg er en av de med heftig hårvekst, men har såpass flaks at det relativt riktig plassert. Og da mener jeg mye mindre pels på ryggen enn resten av hårveksten indikerer :-)

Jeg for min del barberer trynet, samt trimmer hårene under armene. Veit det er litt merkelig, men jeg tolererer den lille hårveksten jeg har på ryggen/nakken, men kan ikke fordra at det blir for mye under armene.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Gjest_gutt_*

oki, takk for svar :p men ingen andre i klassen har det lsm bare, de synes det er mye.. ser at en del jenter glor på beina når jeg bader. kan det ha no med håra å gjøre? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...