MrBjoern Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Litt er vel greit, men veldig mye kan bli irriterende. Hos meg setter håret seg fast i sokker, stilongs, osv. Vis det blir for ille kan du jo "stusse" litt da Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tidene endrer seg visstnok. Da jeg var 14-15 år hadde jeg mer hår på beina enn pappa, og hørte rykter om at en del av de andre guttene ønsket seg like håret bein. Ikke barber beina dine, da skal det visstnok bare bli enda verre. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 mye hår på leggene her også. tror vi kunne startet en klubb med saftig mange medlemmer Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det er ikke særlig pent da, om man har skikkelig bleike bein og dritmørke hår. Men, er bedre å ha det enn å babere dem. Da ber du om å bli sett dumt på. Husker en som gjorde det i tiende, han ble mobba hele det året av guttene, stakkar gutt. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Bare la det gro Mandig som du sikkert er så barberer du ikke leggene dine Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har alltid hatt en god del hår på beina selv. Var den første som fikk det og den siste mannen som takker for seg vil være meg! Fikk faktisk tak i noen jenter i Spaioa fordi jeg hadde hår på beina og veiviser... hår på beina var de tydeligvis ikke vant til Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Om noen år er det bare kult. Ingenting å bekymre seg for Og forresten, hvis ikke du allerede har barbert beina, så ikke gjør det. Hårene kommer ut igjen lengre, stivere og mørkere. Mer herdet med andre ord. Endret 31. januar 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Sosseland v1.0 aka Asker etter Bærum (v1.1) og Ullern (v1.2) Altså: Asker, nesten like ille som Bærum og Ullern 7772195[/snapback] 10hi Har ikke merket at det er sånn her. Men pleier jo sefølgelig å shave bena litt når det blir alt for mye, men litt er jo fint å ha. Skal ikke se ut som babyben. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har mye hår på beina, men det gjør da ikkeno. Altså er jo trossalt mann Jeg hadde aldri i livet tatt barske dype knebøy eller markløft med barberte femibein Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg har mer hår på beina enn dere Har faktisk ikke møtt noen som har overgått meg på det feltet ^^ Gøy lell, selv om tilogmed slektninger kommenterer om sommeren. Aldri i livet om noen kniv får access til kroppen min (eks. hoderegionen.) Lenke til kommentar
Gjest G19atown Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Med mindre du er svømmer eller har andre idrettslige grunner synes jeg ikke du skal shave bena. Selv er jeg rimelig hårete på bena, og med unntak av et par yngre piker som har kalt meg ape, så overlever jeg heelt fint Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det bildet med hår over er jo helt normalt. tror jeg har like mye , eller kanskje litt mer, ikke noe som helst problem. forresten, fyren der har faen meg bra legger ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hår på beina er barskt, samme gjelder hår på kassa. Om de nevner det, kan du bare minne de på at de er noen hårløse kjerringer =) Lenke til kommentar
alinor Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Sosseland v1.0 aka Asker etter Bærum (v1.1) og Ullern (v1.2) Altså: Asker, nesten like ille som Bærum og Ullern 7772195[/snapback] 10hi Har ikke merket at det er sånn her. Men pleier jo sefølgelig å shave bena litt når det blir alt for mye, men litt er jo fint å ha. Skal ikke se ut som babyben. 7839302[/snapback] trodde ikke at Asker var så sossete jeg men kan være at jeg bor i bærum Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Sosseland v1.0 aka Asker etter Bærum (v1.1) og Ullern (v1.2) Altså: Asker, nesten like ille som Bærum og Ullern 7772195[/snapback] 10hi Har ikke merket at det er sånn her. Men pleier jo sefølgelig å shave bena litt når det blir alt for mye, men litt er jo fint å ha. Skal ikke se ut som babyben. 7839302[/snapback] trodde ikke at Asker var så sossete jeg men kan være at jeg bor i bærum 7842790[/snapback] Vel bor i Bærum jeg og men Asker jo ikke særlig langt unna noe som gjør at det er faktisk ganske likt Bærum. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det som gjør deg til en ekte "mann" er at du ikke bryr deg om andres hårvekst på bena, og heller ikke kommentarer slengt til deg om hårvekst på bena. Jeg har ganske hårete bein, men det skader ikke for noe. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kommentar fra en i klassen min: "Ka faen dokke he så jævlig med hår på beina for? Ditta e feigt!" Ja til hår på beina! Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Sosseland v1.0 aka Asker etter Bærum (v1.1) og Ullern (v1.2) Altså: Asker, nesten like ille som Bærum og Ullern 7772195[/snapback] Det kommer nok veldig an på hvor i Asker du bor, og hvem du er med. Jeg har aldri fått høre at jeg burde fjerne kroppshår, og ja, jeg bor i Asker. Om noen år er det bare kult. Ingenting å bekymre seg for Og forresten, hvis ikke du allerede har barbert beina, så ikke gjør det. Hårene kommer ut igjen lengre, stivere og mørkere. Mer herdet med andre ord. 7839251[/snapback] Dette er en myte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Som sagt spørs det hvor i Asker du bor og hvem du henger med. Jeg føler ikke noe press, men det er da ikke vanskelig å se hvis du er på Hvalstrand om sommeren at det er en god del av sossene som shaver seg på i alle fall overkroppen. Det synes jeg er tull Seff er ikke Asker like ille som enkelte steder i Bærum, men noen er ikke så langt ifra her i Asker. Fjortisene i Asker er vel så ille som de i Bærum. Jeg må overleve med minst 50 stk hver dag på jobben! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå