Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mye hår på beinene

Gjest Gjest_rolf_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid hatt en god del hår på beina selv.

Var den første som fikk det og den siste mannen som takker for seg vil være meg! :cool:

Fikk faktisk tak i noen jenter i Spaioa fordi jeg hadde hår på beina og veiviser... hår på beina var de tydeligvis ikke vant til ;):cool:

Lenke til kommentar

Om noen år er det bare kult. Ingenting å bekymre seg for :) Og forresten, hvis ikke du allerede har barbert beina, så ikke gjør det. Hårene kommer ut igjen lengre, stivere og mørkere. Mer herdet med andre ord.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Sosseland v1.0 aka Asker  etter Bærum (v1.1) og Ullern (v1.2)

Altså: Asker, nesten like ille som Bærum og Ullern

7772195[/snapback]

10hi :) Har ikke merket at det er sånn her. Men pleier jo sefølgelig å shave bena litt når det blir alt for mye, men litt er jo fint å ha. Skal ikke se ut som babyben.

Lenke til kommentar
Gjest G19atown

Med mindre du er svømmer eller har andre idrettslige grunner synes jeg ikke du skal shave bena. Selv er jeg rimelig hårete på bena, og med unntak av et par yngre piker som har kalt meg ape, så overlever jeg heelt fint ;)

legs.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Hår på beina er barskt, samme gjelder hår på kassa. Om de nevner det, kan du bare minne de på at de er noen hårløse kjerringer =)

Lenke til kommentar

7772195[/snapback]

10hi :) Har ikke merket at det er sånn her. Men pleier jo sefølgelig å shave bena litt når det blir alt for mye, men litt er jo fint å ha. Skal ikke se ut som babyben.

7839302[/snapback]

trodde ikke at Asker var så sossete jeg men kan være at jeg bor i bærum

Lenke til kommentar

7772195[/snapback]

7839302[/snapback]

trodde ikke at Asker var så sossete jeg men kan være at jeg bor i bærum

7842790[/snapback]

Vel bor i Bærum jeg og men Asker jo ikke særlig langt unna noe som gjør at det er faktisk ganske likt Bærum.

Lenke til kommentar

7772195[/snapback]

Det kommer nok veldig an på hvor i Asker du bor, og hvem du er med. Jeg har aldri fått høre at jeg burde fjerne kroppshår, og ja, jeg bor i Asker.

Om noen år er det bare kult. Ingenting å bekymre seg for :) Og forresten, hvis ikke du allerede har barbert beina, så ikke gjør det. Hårene kommer ut igjen lengre, stivere og mørkere. Mer herdet med andre ord.

7839251[/snapback]

Dette er en myte.

Lenke til kommentar

Som sagt spørs det hvor i Asker du bor og hvem du henger med. Jeg føler ikke noe press, men det er da ikke vanskelig å se hvis du er på Hvalstrand om sommeren at det er en god del av sossene som shaver seg på i alle fall overkroppen. Det synes jeg er tull :p

Seff er ikke Asker like ille som enkelte steder i Bærum, men noen er ikke så langt ifra her i Asker. Fjortisene i Asker er vel så ille som de i Bærum. Jeg må overleve med minst 50 stk hver dag på jobben!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...